  • Data: 2012-05-26 10:50:44
    Temat: Re: Monitory va lub ips 120 hz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 May 2012, mt wrote:

    > Teoretycznie powinien wystarczyć jpg, png, czy jakiś tiff z odpowiednio
    > złożonych obrazów źródłowych,

    Pisałem że .jps to *jest* (tak zwyczajnie i po prostu) .jpg, z wymogiem
    parzytej liczby poziomych pikseli.
    To nie jest teoria, tylko od lat stosowane rozwiazanie!
    Co najmniej od końcówki zeszłego tysiaclecia :)
    (czyli nie mniej niż kilkanascie lat).

    Standard jest absurdalnie prosty - identyfikacja odbywa się poprzez
    sprawdzenie czy to jest jotpeg (w znaczeniu tresci, nie nazwy zbioru)
    z parzysta liczba pikseli, a jesli tak, to przyjeciu ze przy rozszerzeniu
    .jps należy właczyc stereo.
    Koncepcja AFAIR przewiduje dołożenie do EXIFa dodatkowych informacji,
    ale widziane rozwiazania (NVidiowy "dodatek" do stereo, programy
    stereoskopowe) ograniczaja się do tego co wyżej - prosto sprawdzić,
    składajac sobie taki JPG "czymkolwiek", nazywajac go .JPS i patrzac
    czy działa (działa).

    Pytaniem jest czy telewizory to "umia".
    Wiesz? Bo ja nie wiem, i tego własnie dotyczyło pytanie, a nie
    "jak to mogłoby działać" :)

    pzdr, Gotfryd