  • Data: 2009-08-11 19:19:22
    Temat: Re: Monitor 1600x1200, kabel D-Sub (VGA) i laptop
    Od: "lamer" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał

    > Nic to już nie pomoże. Sygnał raz zepsuty (który utracił szczegóły, został
    > rozmyty) nie zostanie cudownie naprawiony, nawet jakbyś 2kg złota dał (nie
    > da się już odtworzyć utraconego fragmentu pasma w sygnale).

    To wiem, ale może karta w stacjonarze produkuje czystszy/mocniejszy sygnał,
    a laptopowa nie, ale dzięki zastosowaniu kabla, który bardziej jest odporny
    na zakłócenia by ten "marny" sygnał jakoś doleciał. W końcu to sygnał
    analogowy.
    Pozłacane kable s-video jednak potrafią dać nieco lepszy obraz na tv niż
    taniochy.

    > Najłatwiej byłoby zmienić monitor na taki o niższej rozdzielczości, lub
    > ustawić niższą rozdzielczość na laptopie i pracować z czarną ramką wokół
    > (i tak jesteś szczęśliwcem który ma możliwość takiego ustawienia, bo
    > większość monitorów tego nie oferuje),

    To dobry monitor, matryca IPS :P

    > lub laptopa używać "po sieci" - do monitora podłączony "normalny" PC
    > generujący super obraz, a do laptopa sięgasz z niego przez sieć i zdalny
    > pulpit/vnc/itp (czyli rozwiązanie typowo softwarowe). Wtedy nie jest
    > istotne jaką rozdzielczość i grafikę ma laptop, bo obraz jest fizycznie
    > generowany na PC.

    Nie lubie stacjonara, grzeje się, wzburza kurz...

    lamer