  • Data: 2009-08-15 13:23:16
    Temat: Re: Monitor 1600x1200, kabel D-Sub (VGA) i laptop
    Od: "lamer" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009081410394500@grush.one.pl...

    > Co z tego, że nie lubisz? Notebook się nie grzeje? Nie wzbu-
    > dza kurzu? Stacjonarny tak samo zbiera kurz, jak i przenoś-
    > ny, co to za argument?

    Jakoś nie czuję, żeby laptop się aż tak nagrzewał lub wzbudzał kurz jak
    stacjonar. Jestem alergikiem, jak włączę stacjonara to od razu kręci mi się
    w nosie, a tego problemu z laptopem nie mam :)

    > Zrozum: do *wygodnej* pracy stacjonarnej nadaje się tylko
    > komputer stacjonarny, a do mobilnej - przenośny. Łatwe,
    > prawda?

    Eee tam :P Dla mnie laptop jest wygodny, monitor mam zewnętrzny, myszkę
    normalną, a szybkość, to obecne 1,6 Ghz i mi starcza. Jakbym montował filmy
    HD, bawił się Photoshopem albo 3Ds Max to bym brał stację. Do Delphi, PHP i
    Corel Draw styka to, co mam :P

    > Tak samo, jak samochód osobowy służy do przewozu
    > osób, a ciężarowy -- ciężarów, i (wyłączając niektóre cho-
    > re wersje "samochodów z kratką") raczej nikt nie próbuje
    > używać ich niezgodnie z przeznaczeniem, bo jest to po pros-
    > tu *niewygodne*.

    Od 3 lat działam na lapku. Jest mi wygodnie :)
    Zmieniam tylko dlatego, że: dysk jest za wolny, karta graficzna nie umie dać
    1600x1200 na wyjściu D-Sub i monitor szwankuje.

    lamer