eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a mocRe: Moment a moc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moment a moc
    Date: Mon, 27 Sep 2010 22:32:45 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3MqH1R$It2@mike.oldfield.org.pl>
    References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
    <4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
    <4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
    <i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
    <i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
    <r...@4...com>
    <c1.01.3MnvFJ$Iso@mike.oldfield.org.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285619584 12146 77.236.9.21 (27 Sep 2010 20:33:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 20:33:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313089
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:26:13 +0200, J.F. napisał(a):

    >>I tak, i nie. W terenówkach - pomysł doskonały. W szosówkach - niezbyt.
    >
    > Ale w terenie wystarczy dyfry zblokowac, na szosie sa problemy :-)


    Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D

    >>Rośnie masa nieodsprężynowana, takie koło bedzie miało tendencję do
    >>skakania bo wybojach. Lepiej w takim przypadku sprawdzi się rozwiązanie z
    >>nieruchomym silnikiem i tradycyjną półosią.
    >
    > A pamietasz niedawna dyskusje o inerterze ?
    > Moze ta nieresorowana masa nie jest taka zla, skoro ja F1 stosuje.

    Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?

    > Zreszta - dorobi sie elektroniczny amortyzator i problem zniknie :-)

    Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
    się reszty nadwozia.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: