-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!mike!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Mon, 27 Sep 2010 22:32:45 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3MqH1R$It2@mike.oldfield.org.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7k7bf$9hi$1@opal.futuro.pl>
<r...@4...com>
<c1.01.3MnvFJ$Iso@mike.oldfield.org.pl>
<5...@4...com>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285619584 12146 77.236.9.21 (27 Sep 2010 20:33:04 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Sep 2010 20:33:04 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313089
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 25 Sep 2010 18:26:13 +0200, J.F. napisał(a):
>>I tak, i nie. W terenówkach - pomysł doskonały. W szosówkach - niezbyt.
>
> Ale w terenie wystarczy dyfry zblokowac, na szosie sa problemy :-)
Jak masz na każde koło osbny silnik, to nie musisz niczego blokować :D
>>Rośnie masa nieodsprężynowana, takie koło bedzie miało tendencję do
>>skakania bo wybojach. Lepiej w takim przypadku sprawdzi się rozwiązanie z
>>nieruchomym silnikiem i tradycyjną półosią.
>
> A pamietasz niedawna dyskusje o inerterze ?
> Moze ta nieresorowana masa nie jest taka zla, skoro ja F1 stosuje.
Jakie masz nierówności na torze F1 i jaką siłę dociskającą bolid?
> Zreszta - dorobi sie elektroniczny amortyzator i problem zniknie :-)
Nie zniknie, bo szybkie opuszczenie ciężkiego koła powoduje podniesienie
się reszty nadwozia.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.10 23:15 kogutek
- 28.09.10 00:09 J.F.
- 28.09.10 02:37 to
- 28.09.10 03:10 to
- 28.09.10 03:51 Filip KK
- 28.09.10 03:55 Filip KK
- 28.09.10 03:56 Filip KK
- 28.09.10 04:06 Filip KK
- 28.09.10 04:13 Filip KK
- 28.09.10 04:46 Filip KK
- 28.09.10 05:01 Filip KK
- 28.09.10 05:27 Filip KK
- 28.09.10 07:31 Arek M
- 28.09.10 07:57 Mariusz Chwalba
- 28.09.10 08:01 Mariusz Chwalba
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=