eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-28 04:13:03
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-27 20:15, Jurand pisze:

    > Nie, nie robi sobie jaj. Regulacja momentu redukcji biegu w w124 tak
    > właśnie jest wykonywana.
    >
    W124 to epoka lodowcowa.

    >>>>> Ergo: jeździłeś popsutymi :]
    >>>>
    >>>> Wsiądź sobie np. do BMW e60 z 3 litrowym dieslem i się przejedź. :)
    >>>
    >>> Jak miałem rozregulowane ASB, to też mi nie redukował. Ale to nie jest
    >>> normalne
    >>> zachowanie i nawet w WIS (instrukcje serwisowe) jest opis jak to
    >>> wyregulować.
    >>>
    >> Powiedzieć Ci coś jak działa u mnie automat?
    >> Jak wciskam pedał gazu do końca (bez KD), to idzie mocno i zdecydowanie.
    >
    > A jak masz 1200 obrotów i wciskasz pedał gazu do końca bez KD, to też
    > nie zredukuje biegu? Jeśli nie - masz spieprzoną skrzynię.
    >
    Nie zredukuje biegu. Przynajmniej ja nie odczuwam czegoś takiego, żeby
    zredukował bieg, nie widzę tego na obrotomierzu ani nie słyszę. Silnik
    się wkręca płynnym ruchem jednostajnie przyspieszonym. I zapewniam Cię,
    że to jest normalne zachowanie, bo wieloma beemkami jeździłem i
    wszystkie automaty (steptronic) tak się zachowują.

    >> Jak wcisnę w momencie gdy rozkręca KD to nie redukuje w ogóle, tak
    >> jakby KD nie działało. Czyli nie pozwala mu zmienić biegu.
    >
    > J.w.
    >
    >> Czyli tak.. Jadę sobie na II biegu...
    >
    > Jakie obroty?
    >
    Zaraz powrzucam filmiki w różnych schematach, to obejrzysz zachowanie
    automatu na różne depnięcia.

    >> Wciskam gaz do dechy (bez KD), auto wyrywa jak oszalałe do przodu,
    >> zmienia bieg na III, potem na IV, potem na V. Czyli co? Jaki z tego
    >> wniosek? Nie redukuje w momencie mocnego wciśnięcia pedału gazu.
    >
    > Jedź na IV biegu. Na najniższych obrotach, jakie się da utrzymać na tym
    > biegu. Wciśnij gaz do dechy bez KD. Jeśli skrzynia nie zredukuje na 3 -
    > jest zepsuta. Smutne, ale prawdziwe.
    >
    Muszę to wypróbować na obwodnicy, bo nie mam jak sprawdzić tego w
    mieście trzymając gaz w podłodze, bo tylko wtedy będę wiedział jak
    zmieni biegi na 4 i 5 (a te biegi wrzuca przy bardzo dużych
    prędkościach) Niestety wizualnie i dźwiękowo nie stwierdzam by zmieniał
    biegi na wyższe (czyli z 4 np. na 3).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: