  • Data: 2019-01-02 15:55:04
    Temat: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tornad pisze:

    > Ja od lat usiluje wprowadzić na stan wiedzy moje odkryte kilka lat temu
    > prawo. Prawo to w skrocie brzmi: W kazdym zjawisku fizycznym biora udział
    > wszystkie zjawiska i prawa fizyki, w tym te dotychczas nieznane, a które
    > w danych warunkach zajść mogą.

    Moje gratulacje. To znaczeniem swoim w niczym nie ustępuje doniosłemu
    odkryciu dokonanemu przez Jeremiasza Apollona Hytza -- "Każdy skutek ma
    swoją przyczynę" (J.A. Hytz, "Die Pendologische Methode", Wien 1881, s.9).

    > Przy okazji mogę się pochwalić, ze udało mi się wyprowadzić calkiem nowy,
    > dotychczas nieznany wzor matematyczny na wspolczynnik zwalniania tempa
    > chodu mojego zegara świetlnego. Wg mojego calkiem swiezego zwidu,
    > opublikowanego w Applied Physics Research, w wydaniu grudniowym z 2017 r.

    Genialne myśli często bywaja zapominane, by kto inny po latach mógł odkryć
    je na nowo. Tu bym radził zapoznać się z faktami, jakie kanadyjski etnolog
    L.H. Gut Morgen opisał w pracy "La comparaison de la mode de marcher d'un
    Esquimaux avec n'importe de quoi" (L.H. Gut Morgen "Porównaniie chodu
    Eskimosa z czym nie bądż", przekład Żegoty Cięglewicza, "Imaginacya" R. VI,
    z. 5, przedruk z "Acta Pendologica Canadiana" R. VI, z6.

    > Glownym moim celem jest doswiadczalne potwierdzenie tego mojego odkrycia.

    Poza doświadzczeniami nie mniej ważna jest literatura przedmiotu. Tu bym
    na początek polecił fundamentalne dzieło Śledzia Otrembusa Podgrobelskiego
    "Wstęp do imagineskopii (próba zarysu)" (pierwsze wydanie Kraków, 1977).

    > Mogloby się to wydac smieszne gdyby nie było prawdziwe.

    Wcale się nie wydaje.

    --
    Jarek