  • Data: 2019-01-02 17:17:19
    Temat: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 15:40:11 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    zglosi podniesiesz. Zglosi sie wielu zrobisz licytacje.

    > Nic nie jest w stanie zapłacić. Parę lat temu też tutaj zawracał mandolinę w
    podobnym temacie, lecz chodziło o ultradźwięki. Podjąłem się tematu, lecz zakończył
    się tym, że facet nie ma kilkudziesięciu dolców. To troll, pomyleniec lub jedno i
    drugie. Popatrz tylko co wyprawia na pl.sci.fizyka

    Dobrze, ze się odezwales. Moja propozycja jest nadal aktualna. Dwa patyki jako
    zaliczka i reszta po wykonaniu zadania.
    Odnosnie ultradzwiekow projekt zrealizowałem. Znalazl sie zdolny fachowiec,
    ktory wykonal go praktycznie za symboliczna oplata po kosztach wlanych.
    Gotowy sensor kosztowal 2.50 dolara i jakas bramka z jakiegos starocia wydlubal
    i dla pewnosci wykonal dwa dzialajace bezawaryjnie egzemplarze. Bo ja lubie
    mieć wszystkiego po dwa. Jak Cie to interesuje to przesle ci za friko schemat
    i pelna dokumentacje fotograficzna tego prostego układu. Zmontowalbys go bez
    trudu w kilka godzin. Koszt materiałów nie przekracza kilkudziesieciu złotych. Pod
    warunkiem, ze odszczekasz swoje nieuzasadnione wyzwiska i ladnie
    publicznie tu przeprosisz.
    Wykonalem również odnośne pomiary. Niestety, nie przewidzialem, ze przy
    większych prędkościach wiatru w tunelu aerodynamicznym, układ wpada w to co
    ja zlosliwie nazywam masturbacjami powietrznymi. A z ktoryni uporac mi się
    niestety nie udało.
    Dziekuje za reklamę na sci fizyka, z ktorej jestem dumny.

    Tornad