  • Data: 2019-01-02 22:39:52
    Temat: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 22:14:02 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Niezbyt dobrze świadczy o wydawnictwie publikowanie artykułu ze wzorami
    matematycznymi zapisanymi w postaci gamma = 1 / [(1- (v / c) ^ 2] ^ 0.5
    > O stronie merytorycznej szkoda nawet gadać. TW została obalona.
    >
    > cyt.
    > In my opinion, speed of light in vacuum designated in relation to the movable
    > light source is different from the value of c.
    >
    > Najprawdopodobniej nikt tych "artykułów" nie recenzuje. Zabulta i piszta co chceta.

    No nie za bardzo.
    Mój artykul zanim go cenzura przepuscila, odsylali mi dwukrotnie. Owszem
    czepiali się zapisu maszynowego bez kresek ułamkowych i pierwiastkow ale jakos
    to przepuścili. Znalezli blad a scislej brak jednej linijki w wyprowadzeniu
    mojej formy wzoru na gamme, w którym zamiast Pitagorasa uzylem funkcji
    cyklometrycznej. A jest on od formy klasycznej znacznie prostszy. Musialem
    również uzupelnic spis literatury i jakies odnosniki.

    Nie mam powodu do narzekan na firme bo wcześniej ten sam artykul wyslalem do
    dwoch innych redakcji i do tej pory zadnych odpowiedzi od nich nie dostałem.
    Jeśli kogos interesuje to ten artykul mam po polsku na swojej stronie
    tornadosolution.com

    I o tornadach przy okazji poczytać można. Jesli kogos zainteresuje rozwiazanie
    zagadki Trojkata Bermudzkiego to tez tam na ten temat cos chyba zostało.
    Zapraszam.

    Pozdr
    Tornad