    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 2 Jan 2019 03:46:02 -0800 (PST)
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    From: Tornad <w...@a...com>

    W dniu środa, 2 stycznia 2019 10:56:18 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Z moich prymitywnych badań wynika, że tona ryżu na giełdach towarowych
    > oscyluje wokół 400 USD, czyli jakieś 1500 zł. Tu by było trzykrotnie
    > przepłacone.
    >
    > --
    > Jarek

    Rzeczywiscie Twoje badania sa niepelne i zapewene bledne. Ja od lat usiluje
    wprowadzić na stan wiedzy moje odkryte kilka lat temu prawo. Prawo to w
    skrocie brzmi: W kazdym zjawisku fizycznym biora udział wszystkie zjawiska
    i prawa fizyki, w tym te dotychczas nieznane, a które w danych warunkach
    zajść mogą.
    W Twoim rozumowaniu prawo to nie zostało uwzględnione. A ono działa.
    Nie uwzgledniles kosztów transportu, kontroli, pozwolen i całej rosnącej
    biurokracji. Oraz konieczności oplacenia się lokalnym kacykom, którzy lwia
    czesc tego ryzu zagarna dla siebie. O ile w ogole dla potrzebujacych
    głodnych matek ze swymi murzynkami Bambo, jeszcze cos jeszcze zostanie.

    Przy okazji mogę się pochwalić, ze udało mi się wyprowadzić calkiem nowy,
    dotychczas nieznany wzor matematyczny na wspolczynnik zwalniania tempa chodu
    mojego zegara świetlnego. Wg mojego calkiem swiezego zwidu, opublikowanego w
    Applied Physics Research, w wydaniu grudniowym z 2017 r. Wspolczynnik ten
    bedzie zalezal nie tylko od predkosci v wozenia tego zegara, lecz jeszcze od
    jego orientacji. Zegar wieziony poprzecznie będzie zwalnial razy K a wieziony
    wzdluznie będzie zwalnia; razy K^2. Slownie K do kwadratu. Jego wartość
    liczbowa jest rowna K = 1 / sin arc cos(v/c). Wartosc ta jest tozsama ze
    znanym wzorem na gamme wyprowadzonym przez Lorentza, od ktorego zerznal go
    pan Einstein i jako swój opublikowal w swej pracce z 1905 roku.

    Glownym moim celem jest doswiadczalne potwierdzenie tego mojego odkrycia. Mogloby
    się to wydac smieszne gdyby nie było prawdziwe.

    Pozdr
    Tornad