  • Data: 2013-02-13 10:26:33
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik atm napisał:

    > Alez nikt Ci nie broni, porownanie bedzie mialo po prostu malo
    > obiektywne i tyle. Zapoznaj sie z dotykowymi rozwiazaniami w Nokii i
    > zobaczysz jakie to w wielu momentach kalectwo.

    Dlaczego ma cos zlego porownywac z czyms jeszcze gorszym?

    > Jesli do tego dorzucisz
    > zawsze zbyt slabe komponenty sprzetowe to obraz niedawnego flagowca nie
    > bedzie zbyt ciekawy. N8 pojawila sie pol roku wczesniej przed SGS2, cena
    > na dziendobry byla zblizona, w uzytkowaniu zas dzieli je przepasc.
    > Juz wczesniej Ci pisalem, ze E52 jest odmienna konstrukcja od
    > smartfonow, nie chcesz tego przyjac do wiadomosci.

    Przyjmuje. Ale jedno i drugie ma gnizado na SIM - wiec jedno i drugie
    jest telefonem :)

    > Tak, jest cos nie tak. Przegladanie internetu, filmikow YT czy zdjec,
    > poczty itd. Tego w swoich zestawieniach nie bierzesz pod uwage.

    Nie, bo biore pod uwage podstawowe funkcje telefonu - dzwonienie,
    kontakty i ich organizacaja...

    Pisalem tez, ze jestem zadowolony z Andka o funkcjach tabletu, a tutaj
    skupilem sie tylko na krytyce czesci "telefonicznej".

    Mam nadzieje.