  • Data: 2013-02-13 09:39:05
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-02-12 23:19, Mr. Misio wrote:

    > Dlaczego tak wolno? ( a tak jak ja robie nie wolno ? )

    Alez nikt Ci nie broni, porownanie bedzie mialo po prostu malo
    obiektywne i tyle. Zapoznaj sie z dotykowymi rozwiazaniami w Nokii i
    zobaczysz jakie to w wielu momentach kalectwo. Jesli do tego dorzucisz
    zawsze zbyt slabe komponenty sprzetowe to obraz niedawnego flagowca nie
    bedzie zbyt ciekawy. N8 pojawila sie pol roku wczesniej przed SGS2, cena
    na dziendobry byla zblizona, w uzytkowaniu zas dzieli je przepasc.
    Juz wczesniej Ci pisalem, ze E52 jest odmienna konstrukcja od
    smartfonow, nie chcesz tego przyjac do wiadomosci.

    > Hmm, no wniski wyciagam na podstawie faktów , porownan, cos w tym nie tak?

    Tak, jest cos nie tak. Przegladanie internetu, filmikow YT czy zdjec,
    poczty itd. Tego w swoich zestawieniach nie bierzesz pod uwage.

    > ROTFL :)
    >
    > JAk kupuje samochod to ma jezdzic. A nie "idz sobie skonfiguruj ilosc
    > kol oraz zmontuj wlew paliwa jaki chcesz, bo domyslny sie nie zakreca".

    Dlatego zapewne wyszedlbys caly zadowolony z salonu firmowego samochodow
    malolitrazowych z kluczykami do malucha i za chwile jeczalbys na grupie
    samochodowej, ze w poprzednim samochodzie bylo inaczej i lepiej. To co
    kupiles to DZIADOSTWO zarowno sprzetowe jak i sam wskazujesz -
    programowe. Chcesz przy tym zostac, Twoj wybor, mecz sie dalej, mozesz
    tez smialo narzekac. Wzielo mnie na odpisywanie po kilku dniach
    odpoczynku, w tym watku postaram sie tego nie powtorzyc.

    > Z internetu :D

    Naprawde? Zajrzales chociaz do tego artykulu, do ktorego link podalem we
    wczesniejszej odpowiedzi?
    http://www.spidersweb.pl/2013/01/samsung-galaxy-s-ii
    i-osiem-miesiecy-pozniej-oto-co-mnie-w-nim-denerwuje
    .html

    Jest sporo osob rozczarowanych smartfonami czy tez Androidem konkretnie.
    Masz jakis inny Internet...

    > Starej nie bedzie. Ale nie dlatego, ze nie chce. Ale stare urzadzenia w
    > koncu przestana dzialac. A do nowych wpycha sie jedyne sluszne żelki czy
    > inne bobki :]

    Niestety, taki swiat. Ludzie chca te wszystkie bajery FB czy Twittery.
    Od nabywcy zalezy czy bedzie potrafil poswiecic chwile na znalezienie
    odpowiedniego telefonu oraz skonfigurowanie go po zakupie.

    > Swiat oszalal - teraz trendy sa smartfony , producenci porzucaja wiec
    > inne dobre konstrukcje. Zostaje kulawy smatfon albo trzeszczacy w
    > palcach telefon za 200 zlotych...

    Poczekaj troche, ktos niebawem znow "odkryje" klasyczne telefony.