  • Data: 2013-10-29 22:20:10
    Temat: Re: Moduł BTM-112. Robię coś źle?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-29 07:20, Marek pisze:

    > Może jednak moduł jest ustawiony na 19200 stąd cisza przy 9600...

    Ok, dokonał się mały postęp. Początkowo faktycznie rozmawiałem z
    zapomnianym modemem, który siedzi w tym laptopie. Na drugim porcie
    panowała kompletna cisza. Zacząłem przełączać ustawienia prędkości,
    kilka razy próbowałem poprawić połączenia na płytce stykowej (chociaż
    wizualnie wszystko było z nimi w porządku) itd. Za którymś razem coś
    zaskoczyło.

    Teraz sytuacja wygląda następująco:

    Łącze się HyperTerminalem albo BrayTerminalem tak jak do tej pory (9600
    bps, 8 bitów danych, 1 bit stopu, brak parzystości). Gdy wpiszę komendę
    "AT" natychmiast wyskakuje mi "OK". Moduł nie czeka na \r tylko
    momentalnie wysyła odpowiedź. Sama odpowiedź też nie zawiera znaku nowej
    linii ani powrotu karetki. Nie ma także echa. Po paru razach w terminalu
    mam tylko coś takiego "OKOKOKOK". ;)
    Ze względu na takie zachowanie nie jestem w stanie skonfigurować modułu...

    Natomiast jeśli połączę się z modułem od strony Androida, mogę w końcu
    przesyłać znaki w obydwie strony.

    Ktoś ma jakąś hipotezę, która tłumaczyłaby takie zachowanie?