  • Data: 2013-11-01 20:02:09
    Temat: Re: Moduł BTM-112. Robię coś źle?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to czemu nie zapoznasz się z dokumentacją tego formatu? Podałem Ci
    > przecież jaki masz moduł, znalezienie do niego dokumentacji jest więc
    > trywialne:

    Problem w tym, że mój moduł nie jest tym, który wytypowałeś. Wystarczy
    jeden rzut oka do dokumentacji, żeby przekonać się, że zupełnie nie
    zgadza się ona z moimi obserwacjami.

    Dla przykładu:

    > AT+VERSION?

    W takiej formie nie działa. Działa bez pytajnika na końcu.
    Zwraca "linvorV1.8".

    > AT+NAME=Atlantis

    Nie działa. Żeby zadziało trzeba wysłać w formie "AT+NAMEAtlantis" (bez
    znaku równości). Zwraca "OKsetname".

    > Important note: All commands must be terminated
    > by <CR><LF>. If the host controller send a <CR>
    > only, EGBT-045MS will repeatedly send a respond
    > that will stop only when <LF> is issued by the host
    > controller

    I znów pudło. Tego też próbowałem. Jedynym sposobem aby moduł zareagował
    jest wysyłanie komend bez \r i \n na końcu. Zatwierdza je tylko przez
    timeout, w żaden inny sposób.

    Zresztą wcześniej wysyłałem link do jakiegoś posta na forum, w którym
    ktoś dysponujący modułem wypisał kilka komend:
    http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.924057

    Teraz się tylko zastanawiam, czy to coś da się ustawić w tryb master. ;)