  • Data: 2013-10-31 19:21:13
    Temat: Re: Moduł BTM-112. Robię coś źle?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-30 23:30, Marek pisze:

    > Moim zdaniem masz cos zdrowo pochrzanione z komunikacja między
    > terminalem a modulem.

    Szczerze wątpię. Po zestawieniu połączenia między modułem a smartfonem
    komendy przechodzą w obydwie strony bez żadnych problemów, nie ma
    żadnych przekłamań transmisji, gubionych znaków ani pojawiających się
    krzaczków.
    W przypadku komend AT też występuje pełna powtarzalność. Za każdym
    razem, na daną komendę moduł reaguje dokładnie w taki sam sposób. Po
    prostu reaguje inaczej niż wynikałoby to ze spisu dla BTM-112, więc jak
    już ktoś stwierdził - sprzedano mi inny model. ;)

    > Urządzeń komunikujacych się po AT przerobiłem kilkadziesiąt ale
    > żadne nie zachowywało się w taki sposób że sklejalo z OK inny
    > string, czy nie czekało na CR na koncu polecenia.

    Nic nie poradzę na to, że ten się tak właśnie zachowuje.

    > Bałagan w odpowiedzi sugeruje że sa po drodze gubione albo

    Bałaganu tam nie ma. Jest pełna powtarzalność i da się nad tym
    zapanować, po prostu sposób sterowania jest jakiś taki dziwny, zupełnie
    inny niż w BTM-112.

    > jakim dokumentem sie podilkujesz, al, skoro w nim piszą że domyślna
    > predkosc to 9600, to ten dokument nie dotyczy btm-112, te moduły
    > domyślnie mają 19200.

    Parametry transmisji (9600 bps, 8 bitów danych, 1 bit stopu, brak
    parzystości) były wymienione w opisie aukcji. Próbowałem też kilku
    innych prędkości, m.in. 19200 bps, ale wtedy nie było żadnego rezultatu.