    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Date: Mon, 16 Aug 2010 21:35:41 +0200

    On Mon, 16 Aug 2010 19:13:30 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Ale przecież nie napisał, i terminu następnych badań nie wyznaczył.

    Mysle ze napisal. To butla do LPG i jako taka miala odpowiednie wymogi
    w chwili produkcji/sprzedazy.

    >A jeśli nawet napełnił do 45at, to po to, by mieć przeświadczenie
    >(prywatne, nie urzędowe), że jak przy tym ciśnieniu nie pieprzło,
    >to przy 14at można używać.

    probe cisnieniowa nalezy robic woda lub innym plynem, nie gazem.

    >Zakładam, że punktem wyjścia jest wspomniana graniczna wartość 300
    >litroatmosfer, od której trzeba obiekt *zgłaszać* dozorowi.

    Ale spor o to czy 300l*at uzywania, czy projektowane.

    >Ludzie mają też po domach 300-litrowe zbiorniki
    >hydroforowe z kilkoma atmosferami ciśnienia, którymi dozór techniczny
    >się słabo interesuje

    I znow trzeba by sie w przepisy wczytac - ale jak widzisz dobrze by
    bylo zeby byly pod nadzorem - mogloby chyba dojsc do nieszczescia.

    Bardziej bym sie zastanowil czy na stara butle gazowa musze miec
    badania - stoi pusta, no ale projektowana byla do pracy :-)

    J.