eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMnoznik czestotliwosci › Re: Mnoznik czestotliwosci
  • Data: 2010-08-17 18:49:36
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Desoft napisał:

    >> A właściwie po co to robią? Zakładają, że grubość (pomalowanej) blachy
    >> może się zmienić?
    >
    > Chodzi o tą stronę "od środka"

    Propan-dupan jest tak korozyjny? Nie da się tego jakoś lepiej zabezpieczyć?

    >>> I z tego co doczytałem... powinno się też wykonać badanie metodą
    >>> hydrauliczną.
    >>
    >> Bardziej bym się spodziewał metody "na hydraulika" -- postukać kluczem
    >> francuskim i krzyknąć "dobra jest".
    >
    > ....a jednak "na wodę". I np.: zbiornik LPG w samochodzie ma wytrzymać
    > 30atm (próba nieniszcząca).

    Tylko tyle? Spodziewałem się, że więcej. Ale zbiorniki samochodowe, to
    trochę inna kategoria. Jeszcze muszą wytrzymać zgniatanie udrzenia itp.
    Inna stal. Zdaje się, że nawet z kałacha to trudno przestrzelić.

    -- Jarek

    PS
    Byłem we Włoszech niedługo po kryzysie paliwowym lat '70. Mnóstwo
    samochodów (fiaty 500 np.) jeździło tam z butlami 11kg przytroczonymi
    sznurkiem do bagażnika dachowego. A od tego jakieś gumiane rurki
    prowadzące pod uchyloną maskę silnika. Później znajomy wstawiał u nas
    w okresie kartkowizny benzynowej turystyczne butle gazowe do maluchów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: