  • Data: 2010-08-17 10:24:33
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Cisnienie z tego wynika, i z temperatury.

    Ale nie w prosty liniowy sposób. W butlach LPG w ogóle przy normalnej
    temperaturze jest niewielkie ciśnienie.

    > Moze mniej istotne punkty programu pominal.
    >
    > Tak czy inaczej - nie powietrzem.

    A czym? Nie sądzę, by procedura legalizacji zawierała jakąś uczciwą
    próbę na rozerwanie. Być może nawet w czasie produkcji nie stosuje
    się tego do każdej butli. Podobnie jest z 'legalizacją' gaśnic --
    expert łypnie okiem, weźmie kasę i przedłuży. A że kosztje to chyba
    niewiele mniej od nowej gaśnicy, to ludzie kupuja nowe, a stare idą
    na wysypiska.

    > No to dalej na dwoje babka wrozyla.
    > Czy jak raz dopuscili to ciagle jest dopuszczona, czy wystarczy
    > przemalowac liczbe :-)

    Dopuszczone do dnia tego i tego. Przemalowywać może tylko Uprawniony
    Urzędnik Państwowy.

    > przepisy wymagaja wspolczynnika zaledwie 1.6.

    Skąd ta informacja?

    > Zawsze moze jakis pracownik sie rozejrzec - o, ten sie nada.

    Chodziło mi o stały element instalacji (np. do gromadzenia czegoś
    w razie jakiejś awarii).

    > Tam jest polowa wody a polowa powietrza. Puscilby szew w innym miejscu
    > i moglbys oberwac pokrywa ..

    Puściło w kilku miejscach szwu, również na górze, tam gdzie powietrze.
    Musiało ujść z sykiem, baniak cały wypełnił się wodą i sikał wzdłuż
    szczeliny. Oberwanie pokrywą przy takich ciśnieniach raczej nie grozi.

    Jarek

    --
    I musi się lać. Dana woda podlegająca ciśnieniu napotykając na otwór, czyli
    szczelinę, wypływa. Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb.