  • Data: 2010-08-17 12:37:52
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Ale trzeba zalozyc ze butla bedzie w samochodzie na sloneczku i
    > temperatura wyniesie .. hm .. 80 stopni C ?

    To jeszcze mieści się w granicach normalności.

    > woda zazwyczaj.

    W butlach LPG? Nie sądzę, by ktoś lał tam wodę. Bo by zardzewiały.

    > Nie wiem jak gazowych, ale cisnieniowa proba wodna bywa stosowana.

    Próba wodna, to dobra jest na czarownice. Albo na zbiorniki przeznaczone
    do gazów pod ciśnieniem setek atmosfer.

    > Czyli nie mozna sobie napisac "10at" i uzywac dalej za wlasnym
    > dopuszczeniem ? :-)

    Można nawet napisać "Zenek jest gupi" -- mamy wolność słowa. Jak coś
    nie podlega przepisom "o dopuszczeniu", to nikt się takimi napisami
    nie przejmuje.

    > Z normy, albo z przepisu, jak chcesz to moge odszukac pochodzenie.

    Byłbym zobowiązany.

    > Chcesz sobie policzyc jaka sila dziala 5atm na pokrywe metrowej
    > srednicy ?

    Chcę. Tak ze 40 ton, licząc w pamięci.

    > I do jakiej predkosci ja rozpedza na drodze 5 cm ?

    A te 5cm skąd?

    > Na szczescie puscilo miejscowo i zaczelo syczec.

    Inaczej nie mogło.

    --
    Jarek