  • Data: 2010-08-17 15:51:54
    Temat: Re: Mnoznik czestotliwosci
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli miałem rację -- farba na butli jest, znaczy się blachy nie ubyło
    > i można przedłużyć. A co jeśli butla podrapana i podrdzewiała? Jak się
    > wtedy grubość mierzy?

    Hmm... jak legalizowałem to pan sprawdzał ultradzwiękowym testerem grubość
    ścianek.

    > Czyli że jak? Nie można przedłużać w nieskończoność, bo jest jakiś
    > sumaryczny czas użytkowania od daty produkcji, powyżej którego nie
    > można już dalej legalizować? Czy chodzi o to, że jak nie przedłużę
    > zaraz po upływie terminu poprzednich "badań", to za rok mi tego nie
    > zrobią?

    Zbadał, podstemplował że "zdatna" i otrzymałem papierek w którym widnieje:
    koniec ekspoloatacji do 2018 roku.
    czyli sumarycznie 20 lat.

    I z tego co doczytałem... powinno się też wykonać badanie metodą
    hydrauliczną.

    --
    Desoft