  • Data: 2011-12-14 22:56:42
    Temat: Re: Mity o przebiegach niemieckich samochodów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Dec 2011 18:08:22 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Widzisz, starałem się to kiedyś wytłumaczyć, ale opór był straszny
    > - tam podobno powszechnie ludzie jeżdżą do pracy setki kilometrów,
    > stąd takie przebiegi. Jak widać nie jest to prawdą.

    No, uwazajmy na sformulowania - to ze srednia jest mniejsza nie znaczy
    ze niektorzy tyle nie jezdza.

    To mi sie w Niemczech podobalo - firma przy autostradzie i co z tego ze
    30km, skoro to 10 minut :-)

    > Najwyższe przebiegi z grupy i do tego SUV/VAN.

    Czy najwyzsze to nie wiemy - tabelka uszeregowana po usterkowosci.

    ale ... popatrz na tabelke trzylatkow. Na poczatku tabeli przebiegi jakby
    wyzsze - 39, 38, 34, 31, 40 kkm. Od konca - 52,66,34,59,54.
    Srednia srednich pewnie ponad 15kkm.
    A pozniej jakby coraz mniej jezdzily.

    > W zakresie przebiegów niemieckich? Jednak jest bezpodstawna.

    W zakresie dostepnych w kraju samochodow niemieckich.

    J.