  • Data: 2011-12-15 10:33:46
    Temat: Re: Mity o przebiegach niemieckich samochodów.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-12-14 22:56, J.F. pisze:

    >Pokazywałem Ci wprost wyliczenie średniej - ci niektórzy to naprawdę
    >muszą być dość rzadko występujący, skoro np. 9 na 10 musi jeździć
    >poniżej średniej, by skompensować te wyniki 1 zdecydowanie
    >odbiegające
    >od średnich. Statystyka jest nieubłagana.

    No coz - oni sie az tak bardzo od nas nie roznia - miasta maja
    podobne, sa w nich autobusy, tramwaje, drogie parkingi, koleje.
    Ale sa tez autostrady, przedmiescia, wyzsze zarobki - i nikogo nie
    dziwi ze ktos dojezdza do pracy z dalszej odleglosci.
    Tylko ze zona ma wtedy drugi samochod :-)
    Jest tez zwyczaj weekendowych wyjazdow.

    Wiec z jednej strony - owszem, statystyka jest nieublagana, z
    drugiej - nic z niej dla nas nie wynika. Ciagle sie mozna nadziac na
    samochod ktorym dziadek do kosciola licznik musial krecic.

    P.S. konsumpcja ropy
    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/fields/2174.html

    Polska 564k bbl/d, Niemcy 2495k bbl/d
    A ludzi maja tylko 2x wiecej. No ale z ropy nie tylko benzyne sie
    robi, ale tez olej opalowy, plastiki, i cala mase wyrobow chemicznych,
    a z braku rosyjskiego gazu grzeja ropa.

    >W Polsce też tak bywa, choć z czasem gorzej, ponieważ nie ma tam
    >autostrady. Ale to nadal pewnie będzie ze 25kkm rocznie, a nie 50.
    >Inna sprawa, że 30km w jedną stronę to wcale nie jest jakoś daleko.

    Urok w tych 10 minutach - to jest bardzo blisko :-)
    a to jest 15kkm rocznie na same dojazdy do pracy.

    >Najwyższe, które wybrałeś.

    Nie mialem dostepu do calej - moze gdzies tam w srodku sa pojazdy z
    przebiegiem po 200kkm i wcale sie tak czesto nie psuja :-)

    J.