  • Data: 2011-12-15 19:26:21
    Temat: Re: Mity o przebiegach niemieckich samochodów.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-15 12:59, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    (...)

    > Mieszkania drogie (choc zalezy gdzie i kiedy),

    Można wynająć - rynek i przyzwyczajenia trochę inne niż w Polsce.

    > na wielu drogach korki -
    > ale tez czasem moze sie okazac ze lepiej 30km w dobra strone niz 5km w
    > zla :-)

    To raczej oczywiste. Do tego niekoniecznie samochodem trzeba ten
    dystans pokonywać.

    > Tylko widzisz - to moze tez znaczyc ze stoi pojazd nieuzywany.

    Jeden na ile?

    > Jeden jezdzi duzo, drugi jezdzi duzo, a trzeci samochod w rodzine stoi w
    > garazu i obniza statystyki.

    To musiałby przynosić ujemne przebiegi :)

    > Na Galileo porownywali ostatnio mleko z butelki i z kartonu.
    > Inaczej smakuja ... i doszukali sie przyczyny - swiatlo, ktore rozklada
    > jakies tam zwiazki.
    >
    > A tak poza tym to nie pijesz z puszki tylko z epoksydowego lakieru, nie
    > z kartonu, ale z polietylenu ..

    Piwo zdaje się z poli(tereftalanu etylenu). Czy tutaj nadal będzie
    kwestia światła? Jakoś z butelek mi lepiej smakowało.

    > Ale te 25kkm to skad wziales ?

    "jazdę do pracy + dodatki" = 15kkm jazdy do pracy + 10kkm na jazdę bez
    konkretnego celu, długie urlopowe wyjazdy etc. Tak z górką, by w górę
    przebieg podciągnąć. Zakupy to zazwyczaj się robi po drodze, bądź w
    okolicy, no chyba że się bardzo opłaca skoczyć zagranicę, ale to
    margines :)