  • Data: 2011-12-15 11:38:22
    Temat: Re: Mity o przebiegach niemieckich samochodów.
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał(a):

    > " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    >
    > Ale nie 10x wiekszy, jak pisales.
    To byl przyklad. Chodzilo tylko o to ze w ramach tylko jednej rodziny srednia
    jest rozna. Mimo wszystko znam sporo przykladow gdzie te roznice sa sporo
    wieksze niz 2x.

    > Trudno, zeby nie bylo, skoro Niemcy to duzy kraj i maja najwiecej aut w
    > Europie.
    > A po Europie jezdzilem ostatnio w zeszlym roku (co prawda nie do Wloch, a
    > Niemcy, Belgia i Francja), w sumie ponad 5 tys.km w ciagu dwoch tygodni.
    Takie wlasnie wyjazdy rzutuja na przebieg. Majac pod nosem autostrade i blizej
    do wloskich plaz pewnie dalo by sie pojechac pare razy w roku.

    > A ja generalnie po prostu uzywam samochodu, bo po to go kupilem :-P
    Wiadomo, po to jest auto. Mi chodzilo raczej o to ze robie rocznie duzo wiecej
    kkm, ale jak nie mam potrzeby to nie wykorzystuje prywatnego auta.
    Przetestowanie auta na niemieckiej autostradzie uwazam za jedna z takich
    potrzeb ;-)