eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-03 23:54:08
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 20:27:33 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
    > kogutek444 wrote:
    >
    >
    >
    > > Siła tarcia nie zależy od powierzchni tylko od siły w tym wypadku
    >
    > > dociskającej klocki i współczynnika tarcia. Mnie uczyli tego w okolicach
    >
    > > siódmej klasy podstawówki. Z czterdzieści lat od tamtych czasów
    >
    > > upłynęło. Teraz inaczej uczą?
    >
    >
    >
    > A nauczyli Cię, jak się zmieni współczynnik tarcia jak w trakcie
    >
    > hamowania zjarasz klocki?
    >
    >
    >
    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Używając Poloneza i 125p do celów do jakich został zaprojektowany nie da się zjarać
    klocków. Oczywiście jakiś jebnięty właściciel uważający że Polonez to seryjnie
    produkowana wyścigówka jest w stanie zniszczyć nie tylko klocki ale i zaciski.
    Producent Poloneza w takiej sytuacji nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Oczywiście
    FSO jak każdy producent samochodów robił w ośrodku badawczo rozwojowym co jakiś czas
    ze dwa samochody dla swojej fabrycznej ekipy kierowców. Jeździli nimi w rajdach. Taki
    obyczaj w tej branży jest. Z wyglądu były takie samochody podobne do seryjnych. Ale
    tylko z wyglądu. W tych nazwijmy je " eksperymentalnych" tak jak w seryjnych nie
    można było zjarać klocków. Bo zanim oddali je w ręce kierowców to sprawdzili na taką
    okoliczność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: