  • Data: 2013-04-04 01:24:03
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03 Apr 2013 20:37:56 GMT, tᴏ napisał(a):

    > A jak to wersja? Bo większość Vectr ma z przodu tylko 280 czy tam 288 mm,
    > a to mało jak na tą masę. Nawet ciężkie kombi 1.9 CDTI 16v miało takie.
    > Chyba tylko do V6 dawali większe, ale tez nie wiem, czy do wszystkich.

    Ja mam V6 i wentylowane 314 z przodu i wentylowane 292 z tyłu.
    Nawet daje to radę.
    Chyba lepiej niż wentylowane 300 i lite 260 z tyłu które mam w Hondzie.

    Nie pamiętam tylko czy w Oplu to była opcja wyposażenia czy standard który
    się zmienił od jakiegoś roku, ale były też wersje z 302 z przodu i litą 278
    z tyłu, ale tu już szału nie było z hamulcami.