eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • X-Received: by 10.49.104.144 with SMTP id ge16mr394666qeb.19.1365026048737; Wed, 03
    Apr 2013 14:54:08 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.104.144 with SMTP id ge16mr394666qeb.19.1365026048737; Wed, 03
    Apr 2013 14:54:08 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!ca1no28113520qab.0!news-out.google.com!ef9ni1264qab.0!nntp.google.com!ca
    1no28113516qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 3 Apr 2013 14:54:08 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <515c7495$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.175.8.125;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 31.175.8.125
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
    <18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
    <18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
    <wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
    <vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
    <1...@g...com>
    <515c7495$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Wed, 03 Apr 2013 21:54:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487877
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 20:27:33 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
    > kogutek444 wrote:
    >
    >
    >
    > > Siła tarcia nie zależy od powierzchni tylko od siły w tym wypadku
    >
    > > dociskającej klocki i współczynnika tarcia. Mnie uczyli tego w okolicach
    >
    > > siódmej klasy podstawówki. Z czterdzieści lat od tamtych czasów
    >
    > > upłynęło. Teraz inaczej uczą?
    >
    >
    >
    > A nauczyli Cię, jak się zmieni współczynnik tarcia jak w trakcie
    >
    > hamowania zjarasz klocki?
    >
    >
    >
    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Używając Poloneza i 125p do celów do jakich został zaprojektowany nie da się zjarać
    klocków. Oczywiście jakiś jebnięty właściciel uważający że Polonez to seryjnie
    produkowana wyścigówka jest w stanie zniszczyć nie tylko klocki ale i zaciski.
    Producent Poloneza w takiej sytuacji nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Oczywiście
    FSO jak każdy producent samochodów robił w ośrodku badawczo rozwojowym co jakiś czas
    ze dwa samochody dla swojej fabrycznej ekipy kierowców. Jeździli nimi w rajdach. Taki
    obyczaj w tej branży jest. Z wyglądu były takie samochody podobne do seryjnych. Ale
    tylko z wyglądu. W tych nazwijmy je " eksperymentalnych" tak jak w seryjnych nie
    można było zjarać klocków. Bo zanim oddali je w ręce kierowców to sprawdzili na taką
    okoliczność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: