  • Data: 2013-03-26 22:31:31
    Temat: Re: Mit o wyższości samochodów dostawczych nad osobowymi
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-26 21:25, Marek pisze:
    > Tym atrybutem read only? To działa? Serio? haha Bardzo podoba mi się
    > podejście Adobe do interfejsu użytkownika. Muszę to zalajkować na FB :-D

    Cały czas próbujesz wyprzedzać rzeczywistość.
    Niezależnie od read-only. Ustawienie tego atrybutu zabezpiecza tylko
    pliki jpg przed ingerencją jeśli ktoś nie ma na to ochoty i nie ma nic
    wspólnego z xmp.
    Napiszę po raz chyba piąty: do plików jpg i tif można wygenerować pliki
    xmp z pełnym setem ustawień przez zakładkę ''ustawienia
    domyślne/eksportuj ustawienia do xmp''.

    > A już sądziłem, że tylko mnie zignorowali gdy zgłaszałem liczne błędy
    > ciągnące się od lat... Owszem, dyplomatycznie odpowiedzieli choć nie
    > wiem po co...

    Adobe to taka korporacja już bez idei, ale z mocno rozdmuchanym ego i
    ochotą do nieumiarkowanego zarabiania. Właśnie jakoś na dniach
    Australijczycy się mocno wkurzyli na cennik lokalny w stosunku do
    amerykańskiego. Zresztą swego czasu mieliśmy tak my.

    --
    pozdrawia Adam
    /porozmawiałbym o wpływie yao na klesyndrony prostopadłe, ale nie mam z