  • Data: 2013-03-29 11:06:14
    Temat: Re: Mit o wyższości samochodów dostawczych nad osobowymi
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-27 11:32, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    SCA4C914B-B11F-46c6-ACE5-42F36ED1C7BC.html#WSBDEC57A
    E-ABC4-4d44-A2ED-CC5D5FB988A2

    > No, przezupełnie inaczej...
    > http://as.elte-s.com/temp/x.jpg
    > To, że z zakładki ''ustawienia domyślne'' umożliwia zarządzanie różnymi
    > xmp, bo przecież o to Ci chodziło wcześniej gdzieś tam.

    Ja jej znaleźć nie mogłem bo to się nazywa "basics" u mnie. Co ma mało
    wspólnego z polskim tłumaczeniem. Po drugie ten guzik obok nie nazywa
    się zakładką - jak to określiłeś. Zakładka to coś co sterczy. A to jest
    zwykły "button". Zakładki widać nad nim te od kolrów, szumów itp. To też
    mnie zmyliło.

    Marek