  • 321. Data: 2013-06-29 20:36:41
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-06-29 19:21, Wiesiaczek pisze:

    > Tak na szybko przypomina mi się, że polski rząd powoływał się na
    > niewidzialną rękę rynku, wzrost zamożności społeczeństwa etc. I co?

    Idiota nie zauważył, że u władzy nadal są socjaliści. A ten "dobrobyt"
    za PRL to mit - przecież większość grupowiczów dobrze pamięta te czasy i
    wie jak było naprawdę - inaczej mówiąc wieśniaczek bredzi jak potłuczony.

    Info dla grupowiczów pl.misc.samochody - wieśniaczek to taki dyżurny
    komuch na pl.pregierz - po prostu tęskno mu za czasami w SB

    --
    Tengu

  • 322. Data: 2013-06-29 23:47:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Jun 2013, J.F. wrote:

    > Prosze zacytowac zapis w konstytucji ze w Rzeczypospolitej obowiazuja
    > ogolne zasady prawa rzymskiego :-)

    Skoro nie są ujęte w ustawach, to nie są również ujęte w ustawie
    zasadniczej :D
    Konstytucja jest ustawą, tyle że szczególną "ustawą nad
    ustawami".

    > Jakiej prawej reki ?

    Ty tak poważnie, czy celem potrollowania?
    Jak trzeba, to w takim razie pismem obrazkowym (nie moje):
    http://www.youtube.com/watch?v=VG2iEPsm4q0

    Instruktorzy (szkolenie):
    http://www.youtube.com/watch?v=SOs1AblMvlA

    pzdr, Gotfryd

  • 323. Data: 2013-06-29 23:51:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Jun 2013, Wiesiaczek wrote:

    > Tak na szybko przypomina mi się, że polski rząd powoływał się na
    > niewidzialną rękę rynku, wzrost zamożności społeczeństwa etc. I co?

    I nic.
    Rząd się mylił. Rynek jest regulowany a zamożność nieco
    rozbiega się z deklaracjami.

    > Czyli filozofia, że miliony much nie mogą się mylić?

    Nie, taki ficzer prawny, że prawomocny wyrok ma "moc sprawczą".
    Oczywiście wykazanie iż "prawda materialna" nie jest zgodna
    ze stanem opisanym w wyroku powoduje jego wzruszenie, tyle,
    że w omawianych przypadkach tego NIE BYŁO.

    Ergo, nikt nie podważył ze SN miał rację.
    Fakt że sobie tupniesz twierdząc iż zapodane wyroki nie miały
    miejsca niewiele zmieni.

    pzdr, Gotfryd

  • 324. Data: 2013-06-30 00:01:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 23:47:01 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Ty tak poważnie, czy celem potrollowania?
    > Jak trzeba, to w takim razie pismem obrazkowym (nie moje):
    > http://www.youtube.com/watch?v=VG2iEPsm4q0

    Masz na mysli art 25.1 ?
    Czy popularna nazwe ?

    J.

  • 325. Data: 2013-06-30 00:24:59
    Od: cumulonimbus <y...@e...in>

    29.06.2013 20:01; Shrek napisał:

    > "10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z
    > wyznaczonymi pasami ruchu, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 1
    > i 7:

    > na jezdni jednokierunkowej;

    Ale autostrada czy droga ekspresowa, pomimo że składa się z jezdni
    jednokierunkowych, nie jest odcinkiem drogi.
    Na odcinku ten przepis na pewno działa. I nawet znak D-3 stawiają. :D

    --

    Jeśli nie odpowiadam na Twój post, to istnieją dwie zasadnicze możliwości:
    - się z nim zgadzam

  • 326. Data: 2013-06-30 00:34:35
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    > Pozdrawiam pana z golfa kombi na wrocławskich blachach, który wczoraj na
    > autostradzie Kraków-Katowice jechał sobie 120 km/h lewym pasem, tak że
    > musiałem go wyprzedzać po prawej.
    >
    > I generalne piętno dla wszystkich tych kierowców, którzy wyprzedzając
    > ciężarówkę na autostradzie muszą spowodować zator na kilkanaście aut.
    > Dla auta jadącego 140 km/h zwolnienie do 100 km/h to jakby zatrzymanie w
    > miejscu. Albo się nauczcie rozpędzać auto do przepisowych 140 km/h albo
    > siedźcie na tym prawym pasie i się nie wychylajcie.

    Wskaż miejsce, gdzie można jechać >120 kmph, pedale.

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    ? ? ??? ????!

  • 327. Data: 2013-06-30 00:38:20
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-06-30 00:34, Kudłaty Konservateesta pisze:

    > Wskaż miejsce, gdzie można jechać >120 kmph, pedale.

    Możesz uzasadnić swoje wątpliwości? Przecież napisał, że to autostrada.

    --
    Tengu

  • 328. Data: 2013-06-30 07:22:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-30 00:24, cumulonimbus wrote:

    > Ale autostrada czy droga ekspresowa, pomimo że składa się z jezdni
    > jednokierunkowych, nie jest odcinkiem drogi.

    Poważnie, czy trolujesz? Skoro nie jest odcinkiem drogi, to odcinkiem
    czego jest?

    Shrek.

  • 329. Data: 2013-06-30 10:04:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Saturday, June 29, 2013, 11:47:01 PM, you wrote:

    [...]

    > Ty tak poważnie, czy celem potrollowania?

    Jarka nie znasz? oczywiście, że trolluje. Jak dojdzie do drugiego
    miliona postów, to już w ogóle nie będzie z nim można poważnie ;)

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 330. Data: 2013-06-30 10:06:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kudłaty,

    Sunday, June 30, 2013, 12:34:35 AM, you wrote:

    > Wskaż miejsce, gdzie można jechać >120 kmph, pedale.

    Całkiem ochujałeś? Na autostradzie można 140. Całkowicie legalnie.

    --
    Best regards,
    RoMan