    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Date: Sat, 29 Jun 2013 23:51:44 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa

    On Sat, 29 Jun 2013, Wiesiaczek wrote:

    > Tak na szybko przypomina mi się, że polski rząd powoływał się na
    > niewidzialną rękę rynku, wzrost zamożności społeczeństwa etc. I co?

    I nic.
    Rząd się mylił. Rynek jest regulowany a zamożność nieco
    rozbiega się z deklaracjami.

    > Czyli filozofia, że miliony much nie mogą się mylić?

    Nie, taki ficzer prawny, że prawomocny wyrok ma "moc sprawczą".
    Oczywiście wykazanie iż "prawda materialna" nie jest zgodna
    ze stanem opisanym w wyroku powoduje jego wzruszenie, tyle,
    że w omawianych przypadkach tego NIE BYŁO.

    Ergo, nikt nie podważył ze SN miał rację.
    Fakt że sobie tupniesz twierdząc iż zapodane wyroki nie miały
    miejsca niewiele zmieni.

    pzdr, Gotfryd