  • 191. Data: 2013-06-27 08:47:14
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 15:35:52 +0200, MadMan wrote:

    > Jedzie z prawidłową prędkością po nieprawidłowym pasie. Jakbym jechał
    > szybciej to bym go wyprzedził z prawej i nie robił z tego problemu.

    Jest wyraźny zakaz wyprzedzania prawą stroną.
    To, że dopuszcza się wyjątki niczego tu nie zmienia, wyprzedzanie prawą
    stroną w dalszym ciągu jest manewrem bardziej niebezpiecznym.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 192. Data: 2013-06-27 08:50:48
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 16:36:59 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Olewasz zasadę ograniczonego zaufania zapisaną w PoRD? Okoliczności
    > czyli najzwyklejsza w świecie rzeczywistość nakazuje spodziewać się na
    > autostradzie pojazdów jadących szybciej.

    Nie ma takiej zasady w PoRD.

  • 193. Data: 2013-06-27 08:52:45
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 19:09:02 +0200, MadMan wrote:

    > Jak dla mnie dokładnie to co w ustawie - mam przede wszystkim zakładać
    > że inni użytkownicy drogi poruszają się zgodnie z przepisami.

    Słusznie. Do tego nie nazywa się to "zasada ograniczonego zaufania", bo
    takiej po prostu nie ma w PoRD.

  • 194. Data: 2013-06-27 08:53:22
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 17:59:13 +0000, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail m...@n...wp.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Czyli nie rozumiesz.

    Właśnie, że rozumie bardzo dobrze.
    To Ty masz jakieś problemy.

  • 195. Data: 2013-06-27 08:55:29
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 15:00:39 +0000, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail m...@n...wp.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Zasada ograniczonego zaufania?

    Nie ma w PoRD takiej zasady.

  • 196. Data: 2013-06-27 09:08:05
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 19:57:48 +0200, Jan45 wrote:

    > Uspokój się miszczu. Jeszcze ci majtki pękną z tego wysiłku.
    >
    > Jan

    Faktycznie: PLONK! :)

  • 197. Data: 2013-06-27 09:11:12
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Wed, 26 Jun 2013 17:07:39 +0200, Ergie wrote:
    > A tak zupełnie na poważnie to nie wiem, na jakiej podstawie Włosi za to
    > każą,

    Co robią? Nakazują coś?

  • 198. Data: 2013-06-27 09:20:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    > Co robią? Nakazują coś?

    Ups, przepraszam. Niestety czytnik nie analizuje składni i nie podkreśla
    tego jako błąd, więc czuję się częściowo usprawiedliwiony.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 199. Data: 2013-06-27 09:31:33
    Od: Arek <a...@t...pl>

    W dniu 27.06.2013 03:15, Budzik pisze:

    > Wykaze sie niewiedza ale od kiedy?
    > Cały czas sadziłem, ze pop rawej stronie mozna wyprzedzać z prawej tylko,
    > jeżeli:
    > - w terenie zabudowanym sa minimum 2 pasy
    > - poza terenem zabudowanym, gdzie sa minimum 3 pasy.
    > Czyzby byl jakis wyjątek dla drogi z przedzielonym pasem ruchu?

    Warunki, które podałeś dotyczą wyprzedzania z prawej strony na jezdni
    dwukierunkowej. Na jezdni jednokierunkowej z wyznaczonymi pasami ruchu
    można wyprzedzać z obu stron na zasadach ogólnych.

    --
    Arek

  • 200. Data: 2013-06-27 09:51:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 06:47:14 +0000 (UTC), Wiesiaczek napisał(a):
    > Jest wyraźny zakaz wyprzedzania prawą stroną.
    > To, że dopuszcza się wyjątki niczego tu nie zmienia, wyprzedzanie prawą
    > stroną w dalszym ciągu jest manewrem bardziej niebezpiecznym.

    Na kodeksie sie znasz jak ...

    Wymien wyjatki ... ktory sie stosuje w omawianym przypadku ?
    Mozna.

    P.S. W Niemczech ponoc nie mozna.

    J.