  • 261. Data: 2013-06-28 00:56:24
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > DISCLAIMER - NIE popieram w żadnym miejscu wyskakiwania przed maskę
    > zmuszając do gwałtownego hamowania, za to powinni prawko zabierać.

    Niestety takimi wypowiedziami popierasz, bo zrównujesz chamstwo z calkiem
    rozsądnym zachowaniem.

    Jeżeli nic za mną nie jedzie, a ruch jest w miare gesty to nie widze sensu
    zjezdzania co chwile na prawy pas tylko po to, zeby po 3 sekundach
    wyskoczyc z powrotem na lewy.
    Powody:
    - jadac cały czas na lewym inni łatwiej moga odczytać moja predkosc i
    odleglosc
    - wyprzedzajc kilka samochodów mozna to potraktowac jako jeden długi manewr
    wyprzedzania (przepisy nie ograniczaja wyprzedzania do 1 samochodu)
    - zmiana pasa zawsze moze spowodować jakis bład typu nie zauwazenie kogos z
    boku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 262. Data: 2013-06-28 01:03:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-06-27 00:17, *Marek Dyjor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > tam ewidentnie brakuje 3 pasa...

    Racja, wtedy jazda prawym to czysta przyjemność - czasem trzeba tylko
    jakąś praworządną ciężarówkę wyprzedzić :)

    > jak jest mierny ruch to sie da normalnei jechać ale jak jest więsze
    > zagęszczenie to sie głupio jedzie...

    Nie zauważyłem - prawy na 90% jest najszybszy - rzadko muszę schodzić
    wyraźnie poniżej przepisowej, a często się te 20+ da jechać.

    > albo trzeba popierdalać lewym 160km/h albo prawym 90 :)

    Na 2 pasach - prawda, na 3 nie do końca. Moim zdaniem na 3 prawy 140-160
    (uwaga na ciężarówki), środkowy 100-120 (uwaga na wszystko), lewy
    120-130 plus meteory (jak pusto) :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 263. Data: 2013-06-28 01:25:26
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail w...@M...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Ktos to cwiczył?
    > Podobno rzeczywiscie daje taki efekt.

    Na autostradzie raczej niegodne polecenia. Klient może panowanie nad
    autem stracić i przy tej prędkości się zabić. :) W mieście raz
    przetestowałem, bo mi się jakiś agresywny kutas za plecami trafił na
    skrzyżowaniu, (grzebałem w radiu i przegapiłem zielone; krótki klakson
    i ew. światła bym zrozumiał, w końcu dałem dupska, ale bluzgi przez
    otwarte auto, to już przesada. Łatwo mnie wkurwić czymś takim.
    Faktycznie działa. Tyle, że potem facet zajechał mi drogę i zrobił to
    samo. Znam to więc z obu stron i potwierdzam skuteczność, bo ja również
    hebel w podłogę odruchowo wbiłem. :)

    To głupia zabawa, nawiasem mówiąc, zatem niniejszym się kajam.

    --
    Deflegmator

  • 264. Data: 2013-06-28 08:56:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2013 17:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Oj, no może jeden... ;-)

    Myślisz, że takich ćwoków jak Kałlina to mało?

  • 265. Data: 2013-06-28 08:57:39
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-27 00:20, Marek Dyjor pisze:

    > jeśłi wyprzedzam na granicy dozwolonej (140 czy nawet wiećej) to
    > spokojnie kontynuje manewr aż do momentu gdy mogę bez redukowania
    > zjechac na prawy. jak ktoś sie chce gonić 170 czy 180 do niech sie
    > dostosuje do innych.

    Dokładnie. Jak jadę mocniejszym autem i chcę trochę pocisnąć na
    autostradzie, to nie mam pretensji do tych co jeżdżą w okolicy
    przepisowej. Natomiast największą sraczkę mają leszcze we wszelakich
    1.4i, którym rozpędzenie się do zawrotnej 170kmh wymaga redukcji i
    kilometrowego rozbiegu.

  • 266. Data: 2013-06-28 09:01:42
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-27 23:12, Deflegmator pisze:

    > Żartuję, ale też mnie takie popędzanie wkurwia. Agresja rodzi agresję.

    Ja to traktuję raczej jako bezpieczną lekcję pokory.
    Podobnie mnie wkurwiają TIRowcy. Jedziesz sobie autostradą, za tobą w
    promieniu 2km nic, a ten koniecznie musi wjechać przed maskę i rozpocząć
    5 minutowe wyprzedzanie.
    Takiego też można spowolnić będąc przed nim na prawym, szczególnie jak
    na lewym pojawią się samochody. Oczywiście delikatnie żeby nie
    spowodować zagrożenia.

  • 267. Data: 2013-06-28 09:01:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.06.2013 00:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail w...@M...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ktos to cwiczył?
    > Podobno rzeczywiscie daje taki efekt.

    Ja zostanę przy swoim nowym sposobie: kamerka na tylnej szybie - chyba
    działa ;)

  • 268. Data: 2013-06-28 09:02:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.06.2013 01:25, Deflegmator pisze:

    > Na autostradzie raczej niegodne polecenia. Klient może panowanie nad
    > autem stracić i przy tej prędkości się zabić. :) W mieście raz

    Takiego to mi w sumie nie żal... Gorzej, jakby przy okazji kogoś innego
    uszkodził.

  • 269. Data: 2013-06-28 09:08:33
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > Ja tam nie wiem, ale moze wziac przykald z Ameryki? Jazda lewym pasem
    > bez potzreby kosztuje wedle ustawy 300 dolcow. I nie jest to
    > bynajmniej mozliwosc czysto teoretyczna

    A to nie jest ten kraj gdzie autostrady są często patrolowane?

  • 270. Data: 2013-06-28 09:11:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jun 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Ja zostanę przy swoim nowym sposobie: kamerka na tylnej szybie - chyba działa

    Należy to rozumieć "sama obecność (kamerki) działa"?
    No to zaraz w sklepach będą atrapy kamerek do tylnej szyby ;)

    pzdr, Gotfryd