-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!
209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 28 Jun 2013 01:03:34 +0200
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
References: <kqeh7b$pmr$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqehr3$uo2$1@node2.news.atman.pl>
<wtoahtdx6ct5$.fcxpwk81xx08.dlg@40tude.net>
<kqfp8v$rc$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <kqfp8v$rc$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <51ccc5c0$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.51.58.150
X-Trace: 1372374464 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1209 80.51.58.150:51970
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496618 pl.pregierz:2075587
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-06-27 00:17, *Marek Dyjor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> tam ewidentnie brakuje 3 pasa...
Racja, wtedy jazda prawym to czysta przyjemność - czasem trzeba tylko
jakąś praworządną ciężarówkę wyprzedzić :)
>
> jak jest mierny ruch to sie da normalnei jechać ale jak jest więsze
> zagęszczenie to sie głupio jedzie...
Nie zauważyłem - prawy na 90% jest najszybszy - rzadko muszę schodzić
wyraźnie poniżej przepisowej, a często się te 20+ da jechać.
>
> albo trzeba popierdalać lewym 160km/h albo prawym 90 :)
Na 2 pasach - prawda, na 3 nie do końca. Moim zdaniem na 3 prawy 140-160
(uwaga na ciężarówki), środkowy 100-120 (uwaga na wszystko), lewy
120-130 plus meteory (jak pusto) :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.13 01:25 Deflegmator
- 28.06.13 08:56 Andrzej Lawa
- 28.06.13 08:57 DoQ
- 28.06.13 09:01 DoQ
- 28.06.13 09:01 Andrzej Lawa
- 28.06.13 09:02 Andrzej Lawa
- 28.06.13 09:08 Jan Koval
- 28.06.13 09:16 Jan Koval
- 28.06.13 09:21 Axel
- 28.06.13 09:13 Gotfryd Smolik news
- 28.06.13 09:11 Gotfryd Smolik news
- 28.06.13 09:41 Axel
- 28.06.13 10:07 Axel
- 28.06.13 10:22 Andrzej Lawa
- 28.06.13 10:29 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody