  • 271. Data: 2013-06-28 09:13:31
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jun 2013, J.F. wrote:

    > Niemcy. Tam ponoc takie nachalne sygnalizowanie zamiaru (ze "spieprzaj
    > dziadu" w domysle) zabronione.

    A, przepraszam, dopiero teraz doczytałem że idzie o wyprzedzającego
    który jest na skrajnym lewym pasie. Moja culpa i thx!

    pzdr, Gotfryd

  • 272. Data: 2013-06-28 09:16:02
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > No Wiesiaczek zostałeś pokonany w konkursie na przygłupa.

    Spoko, gra jeszcze nie skończona.

  • 273. Data: 2013-06-28 09:21:44
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    > No normalnie, zobacz
    > http://www.youtube.com/watch?v=r8-OwJxopnQ
    > Ile tu wystarczylo, 12s, powiedzmy 20s gdyby kolega nie hamowal.
    > Zaczete w odpowiednim momencie stanozi znikome utrudnienie.
    > Roznica predkosci byla jednak najwyrazniej troche wieksza.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    No właśnie...

    --
    Axel

  • 274. Data: 2013-06-28 09:41:41
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    > Zarzut J.F. jednak ma podstawy - gość który z lewej wyprzedzałby
    > zapodając +10, objeżdżając z prawej wciśnie gaz do oporu i jak
    > trzeba zapoda +50.
    > Dlaczego?
    > Bo z lewej mu "nie zależy", i tak wyprzedzi z oczekiwaną przez
    > siebie prędkością, to co ma się spieszyć. On pojedzie.

    Taaaa, a może jeszcze i zwolni, i co wtedy ;-P Mówimy chyba o w miarę
    normalnej jeździe?
    Przy wyprzedzaniu prawą przyspieszam mocno, kiedy mam mało miejsca, a
    wyprzedzanym w ten sposób często się włącza ambicja: no jak to? on mnie
    będzie z prawej brał, jak ja tu 2 tiry (w odstępie 500m) wyprzedzam???? I
    nagle klocek leżący wcześnie pod pedałem gazu znika... Ostatnio trafiłem na
    takiego na S8 z Wyszkowa.
    Przy wyprzedzaniu lewą staram się jechać z taką prędkością, żeby wyprzedzany
    nie musiał hamować - ale ja już tak mam, że staram się jechać tak, jak
    oczekiwałbym tego od innych.

    Przy normalnej jezdzie szybciej będzie lewą stroną, nawet bez
    przyspieszania. Spróbuj sobie na resorakach, jakie manewry i kiedy musisz
    wykonać w obu przypadkach. Oczywiście, może być taka sytuacja, że jest tak
    dużo miejsca na prawym pasie, że bez zwalniania zjeżdżasz na prawy,
    wyprzedzasz i wracasz na swój pas - wtedy nie ma znaczenia, z której strony
    wyprzedzasz - poza sytuacją, jaką opisałem powyżej oraz nagłym ocknięciem
    się wyprzedzanego, że on chce na prawy zjechać (bez patrzenia w lusterko),
    co też się często zdarza.

    --
    Axel

  • 275. Data: 2013-06-28 10:07:27
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Deflegmator" <w...@M...pl> wrote in message
    > Złośliwe lecz zbyt łagodne. Trzeba w rurę do oporu dać muskając
    > jednocześnie lewą nogą hamulec. Niech sobie chamidło refleks poćwiczy.
    > Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza osiągnięcie celu. :)
    > Żartuję, ale też mnie takie popędzanie wkurwia. Agresja rodzi agresję.

    I na autostradzie klient się dopiero wk#$%, dogoni, wyprzedzi, zjedzie na
    twój pas i naprawdę depnie po hamulcach. Będziesz wtedy zadowolony?
    Bardzo dobrze (acz łagodnie) natomiast na siedzących na ogonie na
    autostradzie działa włączenie spryskiwaczy na kilka sekund...

    --
    Axel

  • 276. Data: 2013-06-28 10:22:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Należy to rozumieć "sama obecność (kamerki) działa"?

    Kilka razy zaobserwowałem już takie coś, że najpierw głąb siedzi mi "na
    plecach", a potem dość gwałtownie zwiększa dystans... Pewnie mógł to być
    przypadek, ale licho wie ;)

    W każdym razie jedyny materiał na donos jaki mam z tego tygodnia
    pochodzi z przedniej kamery - jakaś durna pipa, która zatrzymała się tuż
    za przejazdem kolejowym w celu wypuszczenia pasażera. I tym razem nie
    daruję...

  • 277. Data: 2013-06-28 10:29:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jun 2013, Axel wrote:

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote
    >
    > Taaaa, a może jeszcze i zwolni

    No właśnie... NIE.
    Mówimy o przypadku, kiedy to jeden z drugich chce sobie spokojnie
    i bezstresowo pojechać "swoją prędkością".

    > i co wtedy ;-P

    Wtedy to byłaby złośliwość :>

    > Mówimy chyba o w miarę normalnej jeździe?

    Przyjrzyj się postom na grupie - w realnym życiu mniej więcej
    taki sam masz rozrzut definicji "normalności" :D

    Miałem ostatnimi czasami okazję parę razy tkwić przed ośrodkiem
    zdrowia, z widokiem na takie "boczne" skrzyżowanie.
    Poziom bezmyślności w zbędnym utrudnieniu życia innym jest...
    powiedzmy, całkiem spory.
    I nie, ANI JEDEN z przypadków tego utrudniania nie był celowy.
    Po prostu "ja sobie jadę z pierwszeństwem i w <censored> mam
    że być może zablokuję facia z prawej, a mógłbym go puścić, bo
    widzę czerwone a ci z przeciwka jeszcze nie dojechali".

    W naszym przypadku - gość pyka sobie równo te 140, co on
    będzie myslał o tym, że kapelusznik który się wlecze 90
    za ciężąrówką 90 chciałby ją wyprzedzić, przecież to jest
    zmartwienie TAMTEGO.
    Sorry Winetou, czy jak to tam idzie.

    > Przy wyprzedzaniu prawą

    Ale zauważyłeś, że chodzi o INNY argument, a nie o wyprzedzanie
    z prawej?
    Uwaga do której się odniosłem, wskazywała, że ten *z prawej*
    może mieć do wyboru albo przyspieszyć, albo hamować.

    > przyspieszam mocno, kiedy mam mało miejsca,
    > a wyprzedzanym w ten sposób często się włącza ambicja: no jak to?

    Owszem, owszem :)
    Ale to już jest przypadek ŚWIADOMEGO działania.
    Za to zablokowanie wyprzedzanego wymaga TYLKO bezmyślności :>

    > Przy normalnej jezdzie szybciej będzie lewą stroną, nawet bez
    > przyspieszania.

    Tyle, że "bez przyspieszania" temu chętnemu do wyprzedzania
    z prawego pasa może braknąć czasu do wyprzedzenia PRZED NASTĘPNYM
    wyprzedzającym!
    Myślisz, że wśród wyprzedzającyh "140" takich, którzy myślą
    "przed tą ciężarówką trochę docisnę żeby ten z prawej zdążył
    wskoczyć za mną" są aż procenty, a nie promile?
    Optymista ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 278. Data: 2013-06-28 10:32:13
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Thu, 27 Jun 2013 23:20:53 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Tia...
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nio!
    Ale znam takich, którym w zupełności wystarcza znajomość ok. dziesięciu
    słów do życia (nie będę cytował, bo na pewno je znasz) :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 279. Data: 2013-06-28 10:34:06
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Thu, 27 Jun 2013 22:18:50 +0200, MadMan wrote:

    > Dlaczego bardziej niebezpiecznym? Manewr wygląda praktycznie tak samo.
    > Ba, w Anglii wyprzedza się właśnie prawą stroną :)

    No tak, ale tam prowadzi auto pasażer! :)

  • 280. Data: 2013-06-28 10:50:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 28 Jun 2013 09:08:33 +0200 osobnik zwany Jan Koval
    napisał:

    > A to nie jest ten kraj gdzie autostrady są często patrolowane?

    nie, to jest ten kraj wolności i swobód obywatelskich gdzie możesz nosić
    gnata do szkoły ale browara niskoalkoholowego możesz wypić jak masz 21 lat

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?