  • 251. Data: 2013-06-27 23:01:56
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jun 2013, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał

    > Lewym pasem?

    Oczywiście, też łamią przepis.
    "Sztuka (przepisu) jest sztuka".

    > Chyba przez wrodzoną złośliwość kapeluszniczą.

    Brak "prawa do naprawiania świata przez wymaganie od innych"
    działa w obie strony. Kwestia źródła motywacji jest odrębna
    od litery prawa :)

    pzdr, Gotfryd

  • 252. Data: 2013-06-27 23:06:51
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.06.2013 12:53, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > I generalne piętno dla wszystkich tych kierowców, którzy wyprzedzając
    > ciężarówkę na autostradzie muszą spowodować zator na kilkanaście aut.

    Płacą podatek drogowy jak i Ty. Korona Ci spadnie, jak zwolnisz na chwilę?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 253. Data: 2013-06-27 23:07:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2013, Axel wrote:

    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote
    >
    > Mogła również trąba powietrzna przechodzić, albo deszcz fortepianów. Z lewej
    > się krócej wyprzedza i wystarczy mniej miejsca.

    Zarzut J.F. jednak ma podstawy - gość który z lewej wyprzedzałby
    zapodając +10, objeżdżając z prawej wciśnie gaz do oporu i jak
    trzeba zapoda +50.
    Dlaczego?
    Bo z lewej mu "nie zależy", i tak wyprzedzi z oczekiwaną przez
    siebie prędkością, to co ma się spieszyć. On pojedzie.

    pzdr, Gotfryd

  • 254. Data: 2013-06-27 23:12:34
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    DoQ wrote:

    > Najlepsi są pajace, co poganiają jak jesteś już w trakcie
    > wyprzedzania TIRa jadąc te 140-150. Nie wiem co oni kurwa myślą, że
    > nagle im sie zdematerializuje? Ale mam na takich sposób. W połowie
    > wyprzedzania nie kończę manewru , tylko zwalniam do prędkości tira i
    > powoli zjeżdżam z powrotem za niego. Na drugi raz zastanowi się
    > zanim zacznie bezmyślnie poganiać.

    Złośliwe lecz zbyt łagodne. Trzeba w rurę do oporu dać muskając
    jednocześnie lewą nogą hamulec. Niech sobie chamidło refleks poćwiczy.
    Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza osiągnięcie celu. :)

    Żartuję, ale też mnie takie popędzanie wkurwia. Agresja rodzi agresję.

    --
    Deflegmator

  • 255. Data: 2013-06-27 23:13:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2013, J.F. wrote:

> [...]
    [...]
    > I cos mi sie kojarzy ze nawet mandat bys za takie miganie dostal.

    Z jakiej "podstawy", biorąc pod uwagę, że kierunkowskaz nie tyle
    służy do sygnalizacji manewru, co do sygnalizacji ZAMIARU?
    (nakaz niezwłocznego wyłączenia wraz z końcem manewru sprowadza
    znaczenie migacza podczas manewru do "jeszcze BĘDĘ wykonywał ten
    manewr do końca").

    pzdr, Gotfryd

  • 256. Data: 2013-06-27 23:20:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2013, Wiesiaczek wrote:

    > Dopuszcza się to coś innego niż zezwala,

    Tia...

    pzdr, Gotfryd

  • 257. Data: 2013-06-27 23:26:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Nie ma w PoRD takiej zasady.

    PRLowski Sąd Najwyższy się mylił, wywodząc ją z podobnych liter Kodeksu
    Drogowego?
    Niemożliwe! ;>
    Sygnatury zapodano tu:
    http://kodeks-drogowy.wieszjak.pl/bezpieczenstwo-ruc
    hu-drogowego/305755,Art-4--zasada-ograniczonego-zauf
    ania.html

    pzdr, Gotfryd

  • 258. Data: 2013-06-27 23:31:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Jun 2013, Michoo wrote:

    > Dlaczego zwalnianie po dojechaniu do tira?

    Z kontekstu wynika, że idzie o obecność "szybkiego" i założenie,
    że z aktualną prędkością nie daje się wyprzedzić TIRa nim "szybki"
    doleci do miejsca wyprzedzania.

    pzdr, Gotfryd

  • 259. Data: 2013-06-28 00:33:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 23:13:54 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    >(nakaz niezwłocznego wyłączenia wraz z końcem manewru sprowadza
    >znaczenie migacza podczas manewru do "jeszcze BĘDĘ wykonywał ten

    Niemcy. Tam ponoc takie nachalne sygnalizowanie zamiaru (ze "spieprzaj
    dziadu" w domysle) zabronione.

    Taki jeden to nawet pare latek za to dostal i to wylacznie za domysly
    (Turbo Rolf).

    J.

  • 260. Data: 2013-06-28 00:56:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@M...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Złośliwe lecz zbyt łagodne. Trzeba w rurę do oporu dać muskając
    > jednocześnie lewą nogą hamulec. Niech sobie chamidło refleks poćwiczy.
    > Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza osiągnięcie celu. :)

    Ktos to cwiczył?
    Podobno rzeczywiscie daje taki efekt.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".