    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Miejsce parkingowe pod blokiem
    Date: Fri, 7 May 2010 17:37:38 +0200

    On 2010-05-07 16:40:27 +0200, "babinicz" <b...@o...pl> said:

    > Witam.
    > Sprawa wygląda następująco. Osiedle, wieczny (tzn. od 4, 5 lat) problem
    > ze znalezieniem miejsca zwłaszcza po 18-stej, nie tylko pod własnym blokiem
    > ale również w okolicach 250 m - czyli obszar osiedla. Wiadomo, dobrobyt - w
    > co drugiej rodzinie przynajmniej po dwa auta:)
    > Pod blokiem stoją dwa szroty nie odpalane przeszło 12 miesięcy, bez
    > powietrza w oponach, oba są zarejestrowane (sprawdziłem), rdza je wpieprza w
    > lawinowym tempie.
    > Jak można "przekonać" obu właścicieli, żeby przestawili (przetoczyli)
> [...]

    Nikt nie czepia się pojazdów _z tablicami rejestracyjnymi_,
    _niespalonych_, _bezpiecznych_.
    Więc musisz z kimś innym rozmawiać i oczymś innym, niż z właścicielami
    zaparkowanych zgodnie z prawem pojazdów.
    Bez względu na to, jak bardzo chciałbyś mieć swój samochód przed oknami.

    > W związku z tym faktem jestem
    > przekonany,

    No to co z tego?
    Od kiedy przekonanie (czy wiara w nie) jest dowodem?

    > Podobnie jest z trzecim autem, które jednak raz na kilka tygodni jeździ
    > ale właściciel również umiłował sobie właśnie ten 7 miejscowy parking pod
    > naszym blokiem, sam mieszka dwa bloki dalej.

    Wskaż przepis zabraniający.

    > Wiem, że z prawnego punktu widzenia mogą parkować gdzie chcą ,

    Więc nie rób z siebie idioty i nie czepiaj się _tego_.

    > obecna sytuacja jest
    > delikatnie pisząc wkurwiająca.

    Kup ten parking i wpuszczaj kogo chcesz.

    A na nerwy:
    Nervosol.
    Relanium.
    Seans u lekarza...