  • Data: 2010-05-08 09:00:41
    Temat: Re: Miejsce parkingowe pod blokiem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 May 2010 17:37:38 +0200, Bydlę wrote:
    >Nikt nie czepia się pojazdów _z tablicami rejestracyjnymi_,
    >_niespalonych_, _bezpiecznych_.
    >Więc musisz z kimś innym rozmawiać i oczymś innym, niż z właścicielami
    >zaparkowanych zgodnie z prawem pojazdów.

    Ale czemu nie z wlascicielami ?
    Grzecznie "prosze pana, z tego pojazdu i tak juz nic nie bedzie, niech
    pan zrobi dobry uczynek, odda na zlom, zwolni miejsce parkingowe".

    >Kup ten parking i wpuszczaj kogo chcesz.

    Uwazaj bo jeszcze sie moze okazac ze ktos twoj kupi :-)

    J.

    P.S. Czytam w gazecie ze obecna norma to 3 miejsca na mieszkanie.
    Prawda to ? Cos mi sie nie chce wierzyc.