  • 1. Data: 2010-05-07 16:40:27
    Temat: Miejsce parkingowe pod blokiem
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    Witam.
    Sprawa wygląda następująco. Osiedle, wieczny (tzn. od 4, 5 lat) problem
    ze znalezieniem miejsca zwłaszcza po 18-stej, nie tylko pod własnym blokiem
    ale również w okolicach 250 m - czyli obszar osiedla. Wiadomo, dobrobyt - w
    co drugiej rodzinie przynajmniej po dwa auta:)
    Pod blokiem stoją dwa szroty nie odpalane przeszło 12 miesięcy, bez
    powietrza w oponach, oba są zarejestrowane (sprawdziłem), rdza je wpieprza w
    lawinowym tempie.
    Jak można "przekonać" obu właścicieli, żeby przestawili (przetoczyli)
    oba pojazdy w inne miejsce - a przynajmniej pod własny blok, bo przy tym
    gdzie je "zadokowali" nie mieszkają. W związku z tym faktem jestem
    przekonany, że zrobili to perfidnie aby nie wkurwiać swoich własnych
    sąsiadów.
    Podobnie jest z trzecim autem, które jednak raz na kilka tygodni jeździ
    ale właściciel również umiłował sobie właśnie ten 7 miejscowy parking pod
    naszym blokiem, sam mieszka dwa bloki dalej.
    Wiem, że z prawnego punktu widzenia mogą parkować gdzie chcą ,
    przynajmniej na chwilę obecną gdzie nie wszyscy właściciele mieszkań
    przekształcili własność wraz z uwłaszczeniem części wspólnej - gruntu
    (obejmującego również te 7 miejsc parkingowych) ale obecna sytuacja jest
    delikatnie pisząc wkurwiająca.

    Pzdr.
    babinicz

  • 2. Data: 2010-05-07 17:15:50
    Temat: Re: Miejsce parkingowe pod blokiem
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Sprawa wygląda następująco. Osiedle, wieczny (tzn. od 4, 5 lat)
    > problem

    Zapłać za miejsce parkingowe z 20tys.zł albo wykup gdzieś karnet na
    strzeżonym i skończ z tymi wypocinami. Jak Cie nie stać na miejsce
    parkingowe to nie stać Cie na samochód.

    mirek

  • 3. Data: 2010-05-07 17:37:38
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-07 16:40:27 +0200, "babinicz" <b...@o...pl> said:

> [...]
    > lawinowym tempie.
    > Jak można "przekonać" obu właścicieli, żeby przestawili (przetoczyli)

    Nikt nie czepia się pojazdów _z tablicami rejestracyjnymi_,
    _niespalonych_, _bezpiecznych_.
    Więc musisz z kimś innym rozmawiać i oczymś innym, niż z właścicielami
    zaparkowanych zgodnie z prawem pojazdów.
    Bez względu na to, jak bardzo chciałbyś mieć swój samochód przed oknami.

    > W związku z tym faktem jestem
    > przekonany,

    No to co z tego?
    Od kiedy przekonanie (czy wiara w nie) jest dowodem?

    > Podobnie jest z trzecim autem, które jednak raz na kilka tygodni jeździ
    > ale właściciel również umiłował sobie właśnie ten 7 miejscowy parking pod
    > naszym blokiem, sam mieszka dwa bloki dalej.

    Wskaż przepis zabraniający.

    > Wiem, że z prawnego punktu widzenia mogą parkować gdzie chcą ,

    Więc nie rób z siebie idioty i nie czepiaj się _tego_.

    > obecna sytuacja jest
    > delikatnie pisząc wkurwiająca.

    Kup ten parking i wpuszczaj kogo chcesz.

    A na nerwy:
    Nervosol.
    Relanium.
    Seans u lekarza...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-05-07 17:39:51
    Od: "babinicz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości
    3.multimo.pl

    > Zapłać za miejsce parkingowe z 20tys.zł albo wykup gdzieś karnet na
    > strzeżonym i skończ z tymi wypocinami. Jak Cie nie stać na miejsce
    > parkingowe to nie stać Cie na samochód.
    > mirek

    A w przedmiocie sprawy masz cos do powiedzenia?
    Zapewne odpowiesz w poniedziałek, jak ponownie będziesz miał dostęp do netu.

    babinicz

  • 5. Data: 2010-05-07 17:56:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Bydlę pisze:

    > Nikt nie czepia się pojazdów _z tablicami rejestracyjnymi_,
    > _niespalonych_, _bezpiecznych_.

    I _ubezpieczonych_!
    Sprawdzić je na stronie UFG (po numerach rej.). Jak nie mają OC, to
    wypad. Bo najprawdopodobniej właścicielom nie zależy nawet na tym, by je
    zutylizować, a i swoich obowiązków nie są świadomi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2010-05-07 18:43:22
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > A w przedmiocie sprawy masz cos do powiedzenia?
    > Zapewne odpowiesz w poniedziałek, jak ponownie będziesz miał dostęp do
    > netu.

    A nie rozumiesz co napisałem?

    Netu kolego to ja mam w domu - a Ty juz po szkole?

  • 7. Data: 2010-05-07 19:09:22
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-07 17:56:24 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> said:

    > I _ubezpieczonych_!

    Tak jest!

    > Sprawdzić je na stronie UFG (po numerach rej.). Jak nie mają OC, to wypad.

    Mądrego to i przyjemnie poczytać.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-05-07 19:13:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    babinicz wrote:
> [...]
    > Pod blokiem stoją dwa szroty nie odpalane przeszło 12 miesięcy, bez
    > powietrza w oponach, oba są zarejestrowane (sprawdziłem), rdza je

    Straz miejska moze cos pomoze ale jak faktycznie auto nie zagraza np dzieciom i
    starszym babciom to... i tak gosc powie ze za chwile bedzie jedzil i co mu maja
    zrobic? Wspolnota niech sie faktycznie zabunkruje, szlaban itp. We Wroclawiu
    tak dzialaja ludzie np na Komandorskiej , obok wielka uczelnia i studenciaki
    parkuja pod blokiem - mieszkancy nie maja gdzie... kupili szlaban i spokoj?

    Mooooooooj jest ten kawalek parkingu! Nie mowicie mi wiec co mam robic!
    Tak mi sie skojarzylo :>

  • 9. Data: 2010-05-07 20:40:52
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 7 Maj, 17:56, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > Sprawdzić je na stronie UFG (po numerach rej.). Jak nie mają OC, to
    > wypad.

    A jak się sprawdzi i nie mają to co robić? Koledzy do pomocy i wynieść
    wraka czy dzwonić po straszników?

    Pzdr.
    L.

  • 10. Data: 2010-05-07 21:12:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    babinicz wrote:

    > Wiem, ?e z
    > prawnego punktu widzenia mog? parkowaae gdzie chc? , przynajmniej na
    > chwile obecn? gdzie nie wszyscy w?a?ciciele mieszkan przekszta?cili
    > w?asno?ae wraz z uw?aszczeniem cze?ci wspólnej - gruntu (obejmuj?cego
    > równie? te 7 miejsc parkingowych) ale obecna sytuacja jest delikatnie
    > pisz?c wkurwiaj?ca.

    A jak Cię będzie "wkurwiać" zbyt małe mieszkanie to przebijesz drzwi do
    sąsiada, bo używa swojego raz na trzy miesiące, więc Tobie się "bardziej
    należy"? Jeśli miejsca pod blokiem są ogólnodostępne, to może z nich
    korzystać każdy kto ma na to ochotę i nic Ci do tego.

    --
    cokolwiek