  • 41. Data: 2012-02-19 17:07:48
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-02-19 16:58, J.F. wrote:

    > Jak widac - wielu sie pcha :-)

    I chcesz powiedzieć, że jakby te miejsca dla inwalidów były "dostępne"
    to sytuacja diametralnie by sie zmieniła ? Zejdź na ziemię.. ile % ogółu
    to miejsca dla inwalidów?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 42. Data: 2012-02-19 17:17:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, February 19, 2012, 4:58:28 PM, you wrote:

    > Jak widac - wielu sie pcha :-)

    To po co się pchasz z nimi? ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2012-02-19 17:18:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.02.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > To po co się pchasz z nimi? ;P

    Wysyłanie żony na zakupy źle wpływa na stan portfela ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 44. Data: 2012-02-19 17:31:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia 19 Feb 2012 13:44:34 GMT, to napisał(a):

    > No i co z tego? Z różnych powodów jest ciężko czy niewygodnie. To jakiś
    > powód do przywilejów? Ile waży dziecko w nosidełku, 10 kg? Poza tym po
    > jaką cholerę jechać do marketu z dzieckiem?

    A co proponujesz? Oddać do adopcji?
    Pytanie równie głupie, jak to po co jechać do marketu samochodem? Przecież
    można wysłać po zakupy gosposię LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 45. Data: 2012-02-19 17:39:27
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "PLumber" <p...@h...com> napisał w wiadomości
    > Dzień dobry,
    >
    > Chcialbym podzielic sie z wami moim spostrzezeniem. Obserwuje od dluzszego
    > czasu miejsca parkingowe dla inwalidow przed hipermarketami, przewaznie
    > stoja one puste, a jesli juz sa zajete to wysiada z nich dziadek i pedzi
    > prosto w drzwi marketu.

    mysle, ze ludziom powyzej 50 lat nalezy zabronic chodzenia o jezdzeniu
    samochodem nie wspominajac ! to mohery ! oni zabieraja nam pieniadze !

    a gdyby to byla twoja matka ? albo jak upierdoli ci noge i niestety
    przezyjesz, to docenisz, ze nie trzeba biegac 500 metrow tylko podejsc 50.

  • 46. Data: 2012-02-19 17:44:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin P.B.

    > A co proponujesz? Oddać do adopcji?
    > Pytanie równie głupie, jak to po co jechać do marketu samochodem?
    > Przecież można wysłać po zakupy gosposię LOL

    Dobrze się czujesz?

  • 47. Data: 2012-02-19 17:55:02
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2012-02-18 21:26, PLumber pisze:
    I tu powstaje pewna watpliwosc -
    > skoro dziadek ma sile smigac godzine albo i wiecej miedzy polkami
    > hipermarketu, to co za problem zeby przeszedl sie 50m dalej z miejsca
    > parkingowego?

    A co za problem Tobie zaparkować te 50m dalej i przejść do hypermarkietu
    ? Korona z głowy spadnie jak staniesz 100m od wejścia?

  • 48. Data: 2012-02-19 17:56:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-02-19 12:36, Papkin pisze:

    > A z praktycznego punktu widzenia to jedynie koperty dla
    > inwalidow sa wycenione na 500pln? Pod marketami sa jeszcze
    > miesjca "dla rodzin" a nawet "policja" (Auchan Bielany).

    Ja własnie na bielanach pod oszołomem paruję zawsze na policji
    ;) .. .zawsze są wolne :)

    > Moze to sa rzeczy nie ujete w PoRD.

    Miast policja, mogli tam napisać UFO :)

  • 49. Data: 2012-02-19 18:13:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 17:39:27 +0100, marcin napisał(a):
    > a gdyby to byla twoja matka ? albo jak upierdoli ci noge i niestety
    > przezyjesz, to docenisz, ze nie trzeba biegac 500 metrow tylko podejsc 50.

    Nie musi up*, wystarczy ze np skrecisz, i juz przejscie 50m jest problemem
    ... no tak, ale nie masz karty inwalidy, musisz parkowac 500m dalej ..

    J.

  • 50. Data: 2012-02-19 18:15:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 17:17:06 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > To po co się pchasz z nimi? ;P

    No bo np pilnie potrzebuje nowego akumulatora, albo plynu do spryskiwaczy
    :-P

    J.