  • 31. Data: 2012-02-19 15:09:29
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Jakiś czas temu wymyślono w wózkach miejsca do sadzania dzieci.

    Nie każde się nadaje do tego (chodzi o wiek, nie o charakter).

    > I nie lubiałem wycieczek po sklepach z dzieckiem. Zamiast
    > sprawnie zrobić zakupy, trzeba pilnować. Bez sensu.

    Owszem, ale czasem wygodniej jednak zabrać do sklepu, niż kombinować,
    jak tego nie zrobić.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2012-02-19 15:16:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 15:02, to pisze:
    > Codziennie do marketu jeździsz?

    Tak, nie wolno?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 33. Data: 2012-02-19 15:28:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Sunday, February 19, 2012, 2:57:54 PM, you wrote:

    > Ekstra, a jak nie ma drugiego bo jest w pracy, w delegacji etc?

    Jak jest w pracy, skoro jest na zakupach z drugim? I nawet nie widzi,
    że dziecko Kreta wpieprza...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2012-02-19 15:31:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello LEPEK,

    Sunday, February 19, 2012, 3:09:29 PM, you wrote:

    > Nie każde się nadaje do tego (chodzi o wiek, nie o charakter).

    No to są wózki dla dzieci. A starszym dzieciom troche spaceru nie
    zaszkodzi.

    > Owszem, ale czasem wygodniej jednak zabrać do sklepu, niż kombinować,
    > jak tego nie zrobić.

    Ale co kombinowac? Jesli dziecko staje się problemem na zakupach, to
    zostaje w domu z jednym z rodziców, z babcią, ciotką, sąsiadką,
    opiekunką. W marketach nie robi się codziennych zakupów - chyba, że to
    faktycznie najbliższy sklep. Ale czy wtedy jest potrzebny samochód?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2012-02-19 15:50:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Tak, nie wolno?

    No to sobie noś dziecko, jak masz taki kaprys. :>

  • 36. Data: 2012-02-19 15:50:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Jak jest w pracy, skoro jest na zakupach z drugim? I nawet nie widzi, że
    > dziecko Kreta wpieprza...

    Własnego?

  • 37. Data: 2012-02-19 15:51:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

    > Owszem, ale czasem wygodniej jednak zabrać do sklepu, niż kombinować,
    > jak tego nie zrobić.

    Skoro Ci wygodnie, to co marudzisz? Może jeszcze obsługa sklepu ma
    zanieść jaśnie pana z dzieciątkiem w lektyce pod drzwi?

  • 38. Data: 2012-02-19 16:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 14:48:12 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik napisał(a):

    > Wszystke zwykle miejsca zajete? dobry kawał.

    Nigdy tego nie widziales ? Pogratulowac :-)

    J.

  • 39. Data: 2012-02-19 16:50:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, February 19, 2012, 4:45:27 PM, you wrote:

    > Nigdy tego nie widziales ? Pogratulowac :-)

    Ja nie widziałem. Ale ja się nie pcham do marketów tuż przed świętami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2012-02-19 16:58:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 16:50:43 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ja nie widziałem. Ale ja się nie pcham do marketów tuż przed świętami.

    Jak widac - wielu sie pcha :-)

    J.