  • 1. Data: 2012-02-18 17:24:38
    Temat: Postój taxi
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W jaki sposób powinny być ustawione auta taxi na postoju dla taxi? Czy
    powinny stać całkowicie na jezdni, całkowicie na chodniku z
    zastrzeżeniem zachowania 1,5m dla pieszych, czy mogą stać dowolnie?
    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 2. Data: 2012-02-18 17:32:42
    Temat: Re: Postój taxi
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Czeslawek napisał(a):
    > W jaki sposób powinny być ustawione auta taxi na postoju dla taxi? Czy
    > powinny stać całkowicie na jezdni, całkowicie na chodniku z
    > zastrzeżeniem zachowania 1,5m dla pieszych, czy mogą stać dowolnie?
    Po co pytasz? Z tego co widać stoją na jezdni lub w zatokach. Na chodnikach nie
    widziałem.
    Z resztą IMHO maja tak stać by nikogo nie wkuxxxały.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-02-18 19:09:15
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-18 17:32, Krzysztof 45 pisze:
    > Z resztą IMHO maja tak stać by nikogo nie wkuxxxały.
    I tym stwierdzeniem trafiłeś w sedno sprawy, bo stoją na jezdni
    jednokierunkowej drogi, na której nie ma wytyczonej zatoki dla taxi, i
    ciężko jest ich ominąć.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-02-18 22:06:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Feb 2012 19:09:15 +0100 osobnik zwany Czeslawek
    wystukał:

    > I tym stwierdzeniem trafiłeś w sedno sprawy, bo stoją na jezdni
    > jednokierunkowej drogi, na której nie ma wytyczonej zatoki dla taxi, i
    > ciężko jest ich ominąć.

    to kopać zarządcę drogi by zmienił miejsce

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?