  • 1. Data: 2012-02-18 18:10:25
    Temat: Prawie dzwon... mercedes wtopil ?
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    dzis mialem przyejmnosc scinajac zakret pojsc na czolowke
    nieszczescikiem jest mercedes kolor bilay, jakis nowszy model
    jego wada sa swiatla dzienne ktore sa zamontowane calkowicie na dole
    przedniego spojlera

    auto koloru bialego, bark widoczonych swiatel przez barierki na kretej
    drodze
    doprowadzily do niezauwazania auta

    tyle lat za kolkiem a merc wykreca taki numer konstrukcyjny:P
    audo wymyslilo dzienne o wiele lepiej i wyzej

  • 2. Data: 2012-02-18 18:19:12
    Temat: Re: Prawie dzwon... mercedes wtopil ?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    KrisPolska napisał(a):
> [...]
    > doprowadzily do niezauwazania auta
    >
    > tyle lat za kolkiem a merc wykreca taki numer konstrukcyjny:P
    > audo wymyslilo dzienne o wiele lepiej i wyzej

    Mało tego że jesteś ślepy, to jeszcze piszesz jak cajmer.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2012-02-18 18:25:44
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KrisPolska

    > dzis mialem przyejmnosc scinajac zakret pojsc na czolowke

    A tak się wymądrzałeś, jak to wszyscy źle jeżdżą, tylko Ty jeden,
    wspaniale. Skończyło się jak zwykle.

  • 4. Data: 2012-02-18 18:28:39
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-18 17:10, KrisPolska pisze:

    > auto koloru bialego, bark widoczonych swiatel przez barierki na kretej
    > drodze
    > doprowadzily do niezauwazania auta

    Jasne jasne... Ty scinales normalnie, przepisowo, zgodnie z zasadami,
    tylko te niekorzystne sploty innych wydarzen :/
    Ech, pieprzone mercedesy
    --
    go!

  • 5. Data: 2012-02-18 18:40:47
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org>

    W dniu 18-02-2012 18:10, KrisPolska pisze:
> [...]
    > doprowadzily do niezauwazania auta
    >
    > tyle lat za kolkiem a merc wykreca taki numer konstrukcyjny:P
    > audo wymyslilo dzienne o wiele lepiej i wyzej
    Kupowanie prawa jazdy jest czynnością naganną moralnie i słusznie jest
    penalizowane. Proszę, zgłoś się na najbliższy komisariat celem zwrócenia
    w/w. Nie powinieneś jeździć, serio serio.

    --
    pozdrowienia
    Kajetan

  • 6. Data: 2012-02-18 21:00:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 18:10:25 +0100, KrisPolska napisał(a):
> [...]
    > drodze doprowadzily do niezauwazania auta
    > tyle lat za kolkiem a merc wykreca taki numer konstrukcyjny:P

    No widzisz, a wystarczylo nie gadac ze lepiej sie jezdzi jak przeciwnicy
    maja swiatla, to bys widzial cale auto a nie szukal swiatelek.

    > audo wymyslilo dzienne o wiele lepiej i wyzej

    akurat typowe bariery drogowe sa dosc wysoko i zwykle swiatla przeslaniaja.

    Kogut na dachu obowiazkowy, to dopiero bedzie bezpiecznie :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-02-19 07:56:50
    Od: 'Tom N' <n...@0...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:18xyklbubp53y.bctu2i0wjqwq.dlg@40tude.net>:

    > No widzisz, a wystarczylo nie gadac ze lepiej sie jezdzi jak przeciwnicy
    > maja swiatla, to bys widzial cale auto a nie szukal swiatelek.
    [...]
    > Kogut na dachu obowiazkowy, to dopiero bedzie bezpiecznie :-)

    Taki:
    <http://u.42.pl/2HX6_kogut>
    ?

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-02-20 23:39:27
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

> [...]
    > maja swiatla, to bys widzial cale auto a nie szukal swiatelek.

    > akurat typowe bariery drogowe sa dosc wysoko i zwykle swiatla

    nie zupelnie masz racje
    patrzac z perspektywy kierowcy nie widzdzisz przeswitu pod bariera
    a merc mial swiatla jeszcze nizej, gdyby wygladaly jak w audi problemy by
    nie bylo

    > Kogut na dachu obowiazkowy, to dopiero bedzie bezpiecznie :-)

    na tej drodze bariery powstaly 6msc po jej wybudowaniu
    wybudowali ja na gruncie starej drogi podwyzszajac jej poziom o conajmniej
    1m

    sprawia to wrazenie jazdy pociagaiem na dosc sporym nasypie
    powstale bariery niepotrzebnie ograniczaja widocznosc
    i stwarzaja durne poczucie bezpieczenstwa na calej trasie

  • 9. Data: 2012-02-21 10:40:06
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-20 23:39, KrisPolska pisze:

    > sprawia to wrazenie jazdy pociagaiem na dosc sporym nasypie
    > powstale bariery niepotrzebnie ograniczaja widocznosc
    > i stwarzaja durne poczucie bezpieczenstwa na calej trasie

    Ech... do czego to prowadzi.
    Nie widać świateł = nic nie jedzie = można ścinać zakręt :-(
    LUDZIE!!! Nie światła Was uratują tylko szare komórki!!!

  • 10. Data: 2012-02-21 10:44:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/18/2012 06:10 PM, KrisPolska wrote:
> [...]
    > nieszczescikiem jest mercedes kolor bilay, jakis nowszy model
    > jego wada sa swiatla dzienne ktore sa zamontowane calkowicie na dole

    Jełopów ścinających zakręty powinno się odstrzeliwać dla dobra i
    bezpieczeństwa innych. Napędzi się taki na prostej a na zakręcie obsrany
    i oblany potem i musi ścinać bo hamował nie będzie bo to kosztuje
    paliwo, klocki...

    --
    Artur
    ZZR 1200