  • 191. Data: 2012-02-20 17:09:12
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-20 16:03, DoQ pisze:

    > Jak sądzę, masz ze 20-24lata i twoje poglądy są jeszcze słabo
    > skonfrontowane z rzeczywistością.

    Mentalnie znacznie gorzej - najśmieszniejsze jest to, że w tym
    sprowadzaniu sprawy do absurdu nie wpadł na to, że takie postępowanie
    by się szybko odwróciło na niekorzyść marketu, ponieważ możliwości
    wyboru są spore i raczej nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie
    jeździł tam, gdzie zaparkować nie można. No, ale jak się nie ma
    argumentów to i takie efekty.

  • 192. Data: 2012-02-20 17:18:45
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidow pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PLumber" napisał w wiadomości grup
    >Chcialbym podzielic sie z wami moim spostrzezeniem. Obserwuje od
    >dluzszego czasu miejsca parkingowe dla inwalidow przed
    >hipermarketami, przewaznie stoja one puste,

    A tak w temacie:

    0125,Miasto_idzie_na_wojne_z_udajacymi_niepelnospraw
    nych.html

    "[...] Liczba niepełnosprawnych kierowców w Olsztynie idzie już w
    tysiące. Skąd ich aż tylu? Z jednej strony coraz więcej kierowców
    zgłasza się do Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
    który wydaje karty uprawniające do parkowania w uprzywilejowanych
    miejscach. Wystarczy złożyć wniosek z kserokopią decyzji lekarza o
    stopniu niepełnosprawności, zdjęciem i dowodem wpłaty na kilkadziesiąt
    złotych. Mając niebieską kartę, kierowcy nie muszą płacić za
    parkowanie samochodu w strefie płatnego parkowania w centrum miasta,
    mogą zostawić auto na miejscu dla niepełnosprawnych, wjeżdżać tam,
    gdzie innych często obowiązuje zakaz. [...] "

    Tylko ciekawe jak urzednik bedzie decydowal czy noga mnie bardzo boli
    przy chodzeniu, czy nie bardzo. Czy woze babcie do szpitala czesto,
    czy rzadko ..
    i czy mi sie nalezy darmowe miejsce pod urzedem miasta czy nie, bo
    zalatwiam sprawe dla tejze babci :-)

    J.

  • 193. Data: 2012-02-20 17:19:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-20 14:25, kamil pisze:
    > On 19/02/2012 11:36, Papkin wrote:
    (...)

    > Bo przecież inwalida powinien siedzieć w zimnym mieszkaniu i składać
    > długopisy, żeby zarobić jakoś na lekarstwa. Dodaj jeszcze, że na pewno
    > dorobił się na wyzysku albo nakradł.

    No przecież jak ma Audi Q8 to nie może być inwalidą :) Co za ludzie...

  • 194. Data: 2012-02-20 17:50:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 17:18:45 +0100 osobnik zwany J.F wystukał:

> [...]
    > samochodu w strefie płatnego parkowania w centrum miasta, mogą zostawić
    > auto na miejscu dla niepełnosprawnych, wjeżdżać tam, gdzie innych często

    ale bzdury. Karta parkingowa osoby niepełnosprawnej jest imienna i
    obowiązuje tylko gdy w samochodzie jest właściciel karty. Chyba, że
    wprowadzili jakieś swoje karty zwalniające z opłat za parkowanie na
    okaziciela. Ale to byłoby bez sensu skoro istnieje i obowiązuje unijny
    wzór karty.

> [...]
    > rzadko ..
    > i czy mi sie nalezy darmowe miejsce pod urzedem miasta czy nie, bo

    j.w. A kartę wydaje zespół na podstawie orzeczenia o niepełnosprawności.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 195. Data: 2012-02-20 17:59:20
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidow pod hipermarketem s? marnotrastwem
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-20 17:50, masti pisze:
> [...]
    > wprowadzili jakieś swoje karty zwalniające z opłat za parkowanie na
    > okaziciela. Ale to byłoby bez sensu skoro istnieje i obowiązuje unijny

    Jak to doniesienia prasowe:
    <cite>
    Jest to możliwe, bo karty są wydawane na okaziciela.
    </cite>
    Pierwsze słyszę o kartach na "okaziciela" itd.

  • 196. Data: 2012-02-20 18:27:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    > ale bzdury. Karta parkingowa osoby niepełnosprawnej jest imienna i
    > obowiązuje tylko gdy w samochodzie jest właściciel karty.

    To po co ona, skoro z samochodu nie można wysiąść?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 197. Data: 2012-02-20 18:39:23
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:3760450734$20120220182703@squadack.com>:

    > To po co ona, skoro z samochodu nie można wysiąść?

    Jedzie Weronika z to na zakupy...

    --
    Tomasz Nycz

  • 198. Data: 2012-02-20 18:42:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-20 18:39, 'Tom N' pisze:

    > Jedzie Weronika z to na zakupy...

    ROTFL

  • 199. Data: 2012-02-20 18:54:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    >W czasie, kiedy ja dziecko wychowywałem, to marketów nie było i
    >jeździło się komunikacją.

    Wtedy to mleko i buleczki przynosili do domu :-)
    I gdzie ty jezdziles ta komunikacja, nie miales sklepu pod nosem ?

    I oczywiscie przeciazenie ci nie grozilo, bo co mogles kupic - 3kg
    miesa na kartki ? :-P

    >Na zakupy jeździłem sam z plecakiem, bo mi
    >było wygodnej niż pakować się z dzieckiem do autobusu. Z dzieckiem na
    >zakupy to się jeździło w pogodne i ciepłe dni.
    >Teściowa mieszka 150km ode mnie, matka trochę bliżej ale naprawdę
    >ciężko mi przypomnieć sobie sytuację, żeby _musiał_ w mróz
    >wyszarpywać
    >dziecko z ciepłego mieszkania bo mam ochotę na zakupy.

    No ale co robiles - zostawiales pod opieka babci, zony, czy
    "pozostawiajac bez opieki spowodowal zagrozenie bezpieczenstwa ruchu
    drogowego i sprowadzil ryzyko katastrofy w wielkim rozmiarze" ?

    J.

  • 200. Data: 2012-02-20 18:58:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:36 PM, DoQ wrote:

    > Rozumiem, że zawsze miałeś teściową pod ręką ale nie wszyscy mają takie
    > udogodnienia.

    A na zakupy trzeba chodzić zawsze całą rodziną jak do kościoła? Nie może
    jedno zostać w domu a drugie pojechać na zakupy?

    --
    Artur
    ZZR 1200