  • Data: 2017-11-16 13:29:35
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-11-15 o 12:13, Adam Wysocki pisze:
    >Nie, nie zawiera - to jest na opakowaniu napisane nawet :-)

    >Dokładnie tak. Wtedy masz 100%-ą powtarzalność. Gdy już za każdym
    >razem będzie wszystko ok, to możesz sobie eksperymentować z
    >przechowywaniem roztworu - choć nie wróżę sukcesów.

    Byly takie butelki dla fotografow, z bokami w harmonijke, z ktorych
    mozna bylo wycisnac powietrze przed zakreceniem.
    ale nam chyba wystarcza zwykle ... tylko napisac wyraznie, ze
    trucizna, bo jeszcze ktos wypije.

    Tego CO2 w powietrzu nie ma az tak duzo, to nie powinno degradowac
    roztworu.

    No i ... to w granulkach tez moze CO2 lapac.

    J.