  • Data: 2017-11-16 14:38:44
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-16 o 08:19, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Od Epsonów jakiś czas temu się odsunąłem, ale widzę, że może warto wrócić.

    Każda firma ma wzloty i upadki. Dawno temu też uciekłem od Epsonów z
    uwagi na problemy z driverami i jakością druku na rzecz Canonów a potem
    HP. Gdy HP zrezygnował z fotodrukarek powróciłem do Epsona. Mam dwie:
    pigmentową SCP-600 i XP-860 - choć tą trzeba było importować z DE bo w
    PL nie ma dystrybucji a na tylnym podajniku mi zależało. Do PCB określam
    klasę tej zwykłej fotodrukarki (860tki) jako premium a do fotek jako
    dość-dobrą. Pigmentowa średnio się nadaje (zalepia kapilary) do PCB -
    ale do fotek o klasę lepsza, nie znajdziesz lepszej. Tak więc w
    zależności co chcesz robić, takie masz opcje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek