  • 41. Data: 2009-08-18 13:25:07
    Temat: Re: Matysiaki
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 18 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 14:52 *John Smith* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Może. Jeśli ma w tym interes, albo ktoś (ustawa?) ją do tego zmusi i/lub
    > zapłaci.
    ale edukacja jest w interesie każdego z nas, przynajmniej tak by mogło
    się wydawać.

    > Raczej zaszpanować, np przed władcami innych krajów, poprawić swój
    > image, zagłuszyć sumienie, etc.
    Mówisz o kimś konkretnym?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2009-08-18 15:21:08

  • 42. Data: 2009-08-18 13:35:16
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Heraklit napisał(a):
    > Był 18 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 14:52 *John Smith* w pocie
    > czoła naskrobał(a):
    > ale edukacja jest w interesie każdego z nas, przynajmniej tak by mogło
    > się wydawać.

    Od naszego interesu do interesu TV daleka droga, niestety.

    > Mówisz o kimś konkretnym?

    Nie, generalizuję.

    --
    Mirek

  • 43. Data: 2009-08-18 14:41:22
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Franc napisał:
    > Proszę zauważyć, że dominującą cechą ludzką jest zwykłe "lenistwo" - w
    > większym albo mniejszym natężeniu. Ludziom się nie chce szukać "wyższej"
    > sztuki - oglądać trudnych filmów, czytać trudnych książek. Sztuka też ich
    > raczej nie interesuje. Oczywiście posuwam się do wielkiego (i pewnie dla
    > niektórych) krzywdzącego uogólnienia, niemniej na masową sztukę "wysokich
    > lotów" to bym już nie liczył.

    Zgadzam się co do "lenistwa" jednak należy też zauważyć, że jeśli się
    im podsunie produkt "sztuki wysokiej" pod nos (reklama, ułatwiony jakoś
    tam dostęp) to całkiem chętnie obejrzą, skomentują. Coś do nich dotrze.

    Problem nie leży tylko po stronie "niemytych mas", ale też i w snobizmie
    czy kompleksie wyższości elit oraz "elit", które chętnie narzekają jak
    to jest źle, ale sami niewiele zrobią by wyższą półkę jakoś przybliżyć
    plebejuszom.

    m.
    --
    E478: Don't panic!

  • 44. Data: 2009-08-18 15:08:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-18 13:40:26 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

    > Umarły, bo po urealnieniu kosztów (państwo przestało Ci dopłacać do
    > biletu) okazało się, że klient nie chce pokryć rzeczywistych kosztów
    > konsumpcji tej produkcji (siłą rzeczy kierowanej do mniej licznego grona).

    Dobrze pamiętam tłumy przed kasami.
    Kina były pełne.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2009-08-18 17:11:24
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    97,Wypadek_szybowca_w_Kujawsko_Pomorskiem.html
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,67322
    11,mazury__pieciolatek_podpalil_stodole__straty_to_1
    20.html

    Może by ich gdzieś bardziej niż na grupie publicznie ośmiać?
    Może by tak na jaki wykop z tym? Sam nie wiem.

  • 46. Data: 2009-08-18 18:18:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Jak ktoś chce robić karierę fotografa niech sobie przeczyta najpierw:
    > http://www.press.pl/press/pokaz.php?id=1834
    >
    > Osobiście niczego nie żałuję. Gazety zeszły na psy zanim stało się to
    > ze zdjęciami.

    popatrzcie na ten szajs w gazetach, a potem super szajs w portalach.

    te zdjęcia gwiazd z wielka głową i krótkimi nóżkami, te setki bez sensu
    skadrowanych gniotów, te "sesje" foto młodych "gwiazdek" które wyglądają jak
    rodzinne zdjęcia. Boszz

    Ten upadek obrazu jest koszmarny, mam jednak wrażenie że 90% ludu nie widzi
    różnicy, ostatnio ktoś mi pokazywał zdjęcia z jakiegoś magazyny
    podróżniczego (polskiego), mówię mu że zdjęcia takie se pokazuje błędy i jak
    by zdjęcie mogło zyskać (delikatne przekadrowanie czasem) a on przecież
    jakby nie były dobre to by sie w magazynie nie pojawiły.

  • 47. Data: 2009-08-18 18:19:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin [3M] wrote:
    > Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    97,Wypadek_szybowca_w_Kujawsko_Pomorskiem.html
    > Się mu paliwo zapaliło? Temu szybowcu?

    przecież te portale redagują kompletni idioci.

  • 48. Data: 2009-08-18 18:23:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    97,Wypadek_szybowca_w_Kujawsko_Pomorskiem.html

    > Się mu paliwo zapaliło? Temu szybowcu?

    Ale najlepszy i tak jest podpis pod zdjęciem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 49. Data: 2009-08-18 18:25:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > jak rodzinne zdjęcia. Boszz
    >
    > Ten upadek obrazu jest koszmarny, mam jednak wrażenie że 90% ludu nie

    Nie widzi, nie słyszy, nie czuje, nie myśli... i fajnie, im więcej
    imbecyli tym jakoś człowiek się mądrzejszy czuje...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie
    patrzeć/

  • 50. Data: 2009-08-18 19:25:21
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marek Dyjor napisał:
    97,Wypadek_szybowca_w_Kujawsko_Pomorskiem.html

    > przecież te portale redagują kompletni idioci.

    Jeśli na gazeta.pl - portalu wywodzącym się z gazety codziennej gdzie
    powinna być jakaś redakcja - w trzy akapitowym niusie, są trzy błędy
    ortograficzne to myślisz, że ktoś dba o dobór zdjęć?

    m.
    --
    Do stu tysięcy syfilitycznych kaczorów!