    From: jakub tarczewski <anhin@o2_wytnijjakbyco.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Maszyna do wytwarzania 'g'
    Date: Sun, 01 Mar 2009 11:16:46 +0100

    ..
    > E. no nie przypuszczalem, ze bede mial przyjemnosc zamienic kilka zadn z
    > fachowcem. Zapewne jestes Chemikiem, ktorych w odroznieniu od przynajmniej
    > niektorych fizykow bardzo powazam. I trafnie zauwazyles, ze bylem ta metoda
    > zachwycony szczegolnie w czasch gdy za samo popsiadanie aparatury szlo sie do
    > kicia.

    dzięki za słowa uznania, ale niestety są niezasłużone: ja sam z
    wykształcenia i zawodu jestem dość odległy od tej szlachetnej profesji,
    która jednakowoż była zwyczajną w mojej najbliższej rodzinie. Stąd od
    wczesnego dzieciństwa byłem osłuchany i opatrzony zarówno z teorią i
    praktyką fermentacji w małej i wielkiej skali, jak i technologiami
    odpędu, co też wiele lat później zdarzało mi się praktycznie
    wykorzystywać (kiedy alkohol w sklepach był na kartki, a właściwie to go
    wcale nie było). Na temat różnych wynalazków i ich wartości praktycznej
    też sporo mogłem się dowiedzieć z pierwszej ręki, mianowicie od biegłego
    sądowego, który z czystej ciekawości dokładnie badał różne sprytne
    maszynki, które dostawał z prokuratury do oceny (mam nadzieję że nie
    liczy się to jako współpraca w sensie lustracyjnym?). Tak że kolumny
    odpędowej nie policzę, ale dość dokładnie wiem jak powinna wyglądać, i
    to dotyczy też prostszej, domowej aparatury...

    > "Kondolencje" z powodu utraty bialego kruka, zapewne powedrowal za zachodnia
    > granice gdzie zostal sprzedany za czapke gruszek. Znam to z autopsji; mialem
    > pare numizmatow, ktore podzielily los Twojej "cegly".

    eee, sądząc z okoliczności wylądował raczej na makulaturze... ale mam
    nadzieję że jednak ocalał, nawet za zachodnią granicą. Za kondolencje
    oczywiście dziękuję.