  • Data: 2009-03-02 09:31:19
    Temat: Re: Maszyna do wytwarzania 'g'
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie wiem... O ile pierwszy nalew mozna zebrac klarowny,
    > to po doslodzeniu owocow miodem, albo nawet wycisnieciu
    > ich na prasie bez slodzenia, juz z klarownoscia beda problemy.
    > Wolal bym miec jakis plan B na takie okazje.
    >
    > pozdrawiam
    > plutonb

    I jest plan nie tylko awaryjny. Podjedziesz sobie do Biowinu i nabędziesz drogą
    kupna 1 opakowanie Klarowinu. Zakup Cie nie zrujnuje, nikogo nie zrujnuje. Chyba
    złotówkę kosztuje. Sklarujesz tym kilkanaście jak nie kilkadziesiąt litrów
    cieczy. Całą praca to rozbełtanie go w wodzie i dolanie do nalewki. Po kilku
    dniach zrobi ten Klarowin to co jest nieosiągalne na najlepszych filtrach.