  • Data: 2009-03-02 14:38:01
    Temat: Re: Maszyna do wytwarzania 'g'
    Od: "tornad" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do destylacji wlasnie skladam oddzielna aparature. W weekend zaszly
    > pewne postepy.
    > Mnie chodzi o filtrowanie nalewek, zwlaszcza slodzonych miodem,
    > ktore klaruja sie bardzo trudno.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    No to ktos Ci juz napiasl i ja to popieram - zastosuj zwykla wirowke do
    odwirowywania miodu z tych pszczelich ramek. Tyle, ze nie wiem czy i gdzie to
    jeszcze mozna kupic. I nalezaloby ja nieco zmodyfikowac. Ten wirujacy w niej
    beben nalezaloby wylozyc materialem filtracyjnym; musisz dobrac jakas tkanine
    czy cos o odpowiednio malych oczkach. Tkanine te nalezaloby poprzylepiac do
    azurowych scianek wirnika aby sie go trzymala.
    Normalnie do tego bebna nalejesz nalewke i przy wprawieniu wirnika w ruch ona,
    ta nalewka sama uniesie sie do gory przyjmujac ksztalt paraboloidy obrotowej.
    Nalezy jedynie ograniczyc ilosc obrotow do empirycznej wartosci, przy ktorych
    ona jeszcze nie bedzie sie przelewac gora.
    Te sama technologie mozesz zastosowac uzywajac czystej nowej pralki bebnowej,
    ktorej nie trzeba na bok przewracac; nalewka sama do gory podejdzie i bedzie
    sie filtrowac cala powierzchnia bebna.
    Nie liczylem ile tych G tam bedzie, ale to powinno dzialac.
    Pzdr.