  • Data: 2009-03-02 19:01:45
    Temat: Re: Maszyna do wytwarzania 'g'
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Mar 2009 09:51:57 +0100, "pluton"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    >Chyba widzialem, jako dziecko. Zainteresuje sie tematem. Dzieki,

    Tutaj znalazłem Ci producenta/dystrybutora:
    http://www.miodarkianna.com/sklep/?p=productsList

    Tylko pamiętaj o jednym: miodarki mają różną konstrukcję kosza na
    ramki, ciebie interesuje wersja o nazwie tangensowa lub diagonalna.
    Druga sprawa, że kosz na ramki, jak patrzę na zdjęcia, jest obecnie
    wykonywany z siatki (?) tak więc nie wiem czy to nie będzie wymagało
    przeróbki kosza. W domu mieliśmy kiedyś, samoróbki robione przez
    jakiegoś mechanika - kosz był robiony z grubych, nawiercanych blach
    ocynkowanych/nierdzewnych, tak że uszczelnienie tego tkaniną
    filtacyjną nie nastręczało większych problemów.
    --
    Grzegorz Krukowski